طرح ویژه برخورد با توقف‌ غیرمجاز خودروها در یزد آغاز شد

رییس پلیس راهور استان یزد از آغاز طرح ویژه برخورد با تخلفات ترافیکی و از جمله توقف‌های غیرمجاز که منجر به ایجاد ترافیک‌های سنگین در خیابان‌های کم‌عرض شهر یزد می‌شود خبر داد و گفت: این طرح در آستانه سال نو آغاز و تا آخر اسفندماه جاری ادامه دارد.

سرهنگ مهدی زارع افزود: یکی از دلایل ترافیک روزهای نزدیک به عید نوروز، پارک دوبله، ایستادن در ایستگاه اتوبوس و توقف در محل‌های ممنوع است و لذا طرح ویژه پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک آغاز شده و تا شب عید ادامه دارد.

وی یکی از دلایل ایجاد گره‌های ترافیکی و کندی حرکت در معابر و بویژه معابر مرکزی شهر توقف خوروها در محل های غیرمجاز و بویژه پارک و توقف دوبله و توقف در زیر تابلوهای توقف ممنوع و ایستگاهای وسایل نقل و حمل عمومی اعلام کرد.

زارع افزود: در راستای حل این معضل و روان سازی ترافیک، برخورد پلیس با این دسته از تخلفات و بویژه در ایام پایان سال ضروری است و لذا پلیس راهور با اجرای طرح ویژه در اسفندماه با این نوع تخلفات، برخورد قانونی شامل اعمال جریمه و انتقال خودرو به پارکینگ را در دستور کار داشته و طرح تا پایان سال به صورت مداوم اجرایی خواهد شد.

وی از رانندگان خواست از توقف در محل های غیرمجاز که موجب حمل خودرو با جرثقیل می شود خودداری کنند که در غیر این صورت خودرو توسط یدک کش پلیس راهور به پارکینگ منتقل و ترخیص آن منوط به طی مراحل قانونی می باشد.

وی اجرای طرح ویژه پلیس راهور در هسته مرکزی شهر را شامل خیابان های فرخی، امام شمالی و جنوبی، قیام، شهید رجایی و دهم فروردین و میادین شهید بهشتی و آزادی و بلوارهای امامزده جعفر و طالقانی اعلام کرد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..