کشف ۷۷ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴۱ سارق در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۷۷ فقره انواع سرقت و دستگیری ۴۱ سارق در اجرای طرح مبارزه با سرقت خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر امروز در جمع خبرنگاران حوزه اجتماعی استان حاضر شد و در خصوص این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ابلاغی مبارزه با سرقت به مدت یک هفته در شهرستان یزد به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در پایان این طرح ۷۷ فقره سرقت کشف و ۴۱ سارق دستگیر شدند که همگی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: این پلیس با اقتدار کامل و با هماهنگی و تعامل مناسب خود با دستگاه قضایی با هرگونه سرقت برخورد قانونی خواهد نمود و امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان خواهد آورد.

سردار بهدانی‌فرد در ادامه با اشاره به نقش مهم شهروندان در بهتر شدن خدمات پلیس، تصریح کرد:‌ مردم می‌توانند با گزارش‌های به موقع و حراست مستمر هوشمندانه از مناطق و محلات زندگی خود نیروی انتظامی را بیش از پیش در امر برقراری امنیت یاری کنند.

وی با بیان این‌که ریشه هرگونه سرقت در مرحله اول رعایت نکردن موارد ایمنی توسط شهروندان است، تأکید کرد:‌ توجه به قفل کردن وسایل نقلیه پارک شده در کوچه و خیابان، قرارندادن وسایل قیمتی مقابل چشم همگان و رعایت پروتکل‌های ایمنی در هنگام سفر از جمله مواردی است که شهروندان باید به آن توجه کنند.

منبع:خبرگزاری فارس

بخش نظردهی بسته شده است..