فرهاد اصلانی بازیگر سرشناس درمیان داوران:

داوران بخش داستانی جشنواره فیلم رضوی وارد یزد شدند

همزمان با اکران آثار در دومین روز از جشنواره رضوی یزد که با استقبال کم‌نظیر هنرمندان یزدی از اکران آثار همراه شد، داوران بخش داستانی جشنواره به یزد وارد شدند.

به گزارش یزدی نیوز روز دوم اکران آثار جشنواره رضوی یزد با حضور پرشور هنرمندان یزدی همراه شد به گونه‌ای که بعضی از شرکت کنندگانی که روز اول هم در سالن پردیس سینمایی یزد حضور داشتند، از افزایش دو برابری شرکت کنندگان صحبت می‌کردند.


علاوه بر هنرمندان حاضر در این روز، خبرنگاران هم حضور بهتری نسبت به روز اول جشنواره داشتند و به پوشش رسانه‌ای این جشنواره در یزد پرداختند.

در ابتدای شروع اکران آثار در روز دوم یازدهمین جشنوراه ملی فیلم کوتاه مستند و داستانی رضوی یزد بیان شد که داوران بخش داستانی جشنواره امروز وارد یزد شده‌اند.

نکته جالب در ارتباط با ورود داوران جشنواره این بود که همزمان با ورود فرهاد اصلانی بازیگر سرشناس کشور و داور بخش داستانی جشنواره، فیلمی از وی در یکی از سالنهای پردیس سینمایی تک یزد در حال اکران بود.

بخشی از حاضران در محل سینمایی تک یزد به ویژه پسران نوجوان حاضر در پردیس سینمایی تک یزد به دنبال گرفتن عکس سلفی با داوران جشنواره بودند.

یکی از حاشیه‌های جالب روز دوم جشنواره، این بود که پس از اکران چهار فیلم در سانس دوم جشنواره به اشتباه لامپ‌های سالن روشن شد و بخش عمده‌ای از شرکت کنندگان سالن را ترک کردند.

با وجود اعلام اشتباه بودن این اقدام، باز هم بخش زیادی از افرادی که سالن را ترک کرده بودند، در این سانس وارد سالن نشدند و چند فیلم پایانی این سانس با سالن نیمه پر اکران شد.

برخی از هنرمندان حاضر در روز دوم جشنواره، یکی از علل افزایش چشمگیر تماشاگران اکران آثار جشنواره را نیم بها بودن بلیط سینماها در روز سه‌شنبه و شلوغی پردیس سینمایی تک یزد دانستند که سبب شده بود بخشی از افراد پس از دیدن فیلم خود، به سالن اکران آثار هم مراجعه کرده و فیلم‌های جشنواره را تماشا کنند.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..