همزمان با روز پاسدار

۱۰ میلیارد ریال جهیزیه بین زوج‌های یزدی توزیع شد

فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: همزمان با میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ۴۴ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال بین زوج‌های جوان استان توزیع شد.

سردار حسین زارع کمالی در حاشیه توزیع جهیزیه‌ها افزود: هزینه تهیه خرید جهیزیه‌ها با همکاری خیران و توسط بسیج و سپاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: برای مقابله با جنگ جمعیتی دشمنان یکی از مهمترین ماموریت‌های بسیج و سپاه همکاری در ایجاد زمینه لازم برای ازدواج مناسب جوانان و افزایش جمعیت است.

این مسئول بیان کرد: در این خصوص تاکنون در سطح استان با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، مردم و خیران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

زارع کمالی تاکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی در راستای گسترش فرهنگ ازدواج و جوانی جمعیت جزو برنامه‌های مهم محوری است که در استان ادامه دارد.

وی از همراهی خیران و تشکل‌های مردمی و انقلابی برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی به خصوص در حوزه جمعیت و جوانان تشکر کرد و تداوم آن را خواستار شد.

روز میلاد حضرت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده و از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان یزد حدود ۳۲۰ هزار نفر در بسیج سازماندهی شدند.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..