افزون بر هشت هزار خادمیار رضوی در یزد سازماندهی شدند

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: تاکنون بیش از هشت هزار نفر از اقشار مختلف خواهران و برادران به عنوان خادمیار رضوی در استان جذب و طبق مقررات سازماندهی شدند.

به گزارش یزدی نیوز “محمد حسین رحیمی نسب”  در جمع مسئولان دفاتر خادمیاری و کانون‌های آستان قدس رضوی در مهریز افزود: خادمیاران سالانه داوطلبانه در بخش‌های فرهنگی، محرومیت زدایی و نمادهای امام رضا (ع) فعالیت دارند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از فعالیت خادمیاران که سالانه به صورت افتخاری و به عشق حضرت امام رضا (ع) ماموریت‌های خود را انجام می‌دهند ادامه داد: امور فرهنگی و محرومیت زدایی در اولویت است.

این مسئول بیان کرد: تمامی اقدامات در یزد و شهرستان‌های استان با همکاری خوب آحاد مردم و همراهی مسئولان برای تحقق اهداف فرهنگی و خدمت به اقشار محروم پیگیری و تداوم آن در سال آینده ضروری است.

رحیمی نسب از فعالیت بیش از ۸۰ کانون خدمت رضوی در استان خبر داد که طبق یک برنامه مشخص با جدیت با همیاری مردم و فعالیت خادمیاران امور محوله را در سطح استان انجام می‌دهند.

وی بیان کرد: ارتقای امور فرهنگی به خصوص ارزش‌های معنوی و تقویت روحیه ایمان و جهاد و دفاع از اهداف عالیه انقلاب اسلامی جزو برنامه‌های مهمی است که صورت می‌گیرد.

این مسئول با تشکر از تمامی افرادی که سالانه با کانون‌ها و دفاتر خدمت رسانی رضوی در استان یزد همکاری دارند ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های این دفاتر با همکاری مردم و خادم یاران در راستای گستررش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه تحقق یابد.

در این نشست که در سالن دانشگاه شکیب مهریز برگزار شد مدیران کانون‌های خدمت رضوی استان به طرح دیدگاه‌های خود و ضرورت همکاری بخش‌های مختلف اشاره کردند.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..