مدیرکل ارشاد یزد: دولت در ارائه تسهیلات اشتغالزایی به هنرمندان اهتمام ویژه دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: امسال با حمایت های خوب صورت گرفته از سوی دولت در خصوص عضویت هنرمندان در صندوق اعتباری هنر و تامین وام اشتغالزایی (تبصره ۱۶) تلاش شد تا بخشی از دغدغه های این قشر رفع شود.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، احسان عابدی با حضور در کارگاه نقاشی مهدی منتظران، ضمن دیدار با این هنرمند توانخواه یزدی از فعالیتهای هنرمندانه وی قدردانی کرد.

وی در جریان این دیدار حمایت از فرهنگ و هنر را از وظایف بخش دولتی دانست و اظهار داشت: ارائه تسهیلات اشتغالزایی در جهت تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری بخش مهمی از دغدغه هنرمندان را کاهش می دهد.

در این دیدار مهدی منتظران هنرمند توانخواه یزدی با اهدای یک اثر هنری به احسان عابدی، در زمینه ایجاد شرایط ویژه درخصوص استفاده از وام تبصره ۱۶ به فعالیت های فرهنگی و هنری قدردانی کرد.

“مهدی منتظران” حدود ۲۰ سال در زمینه هنر نقاشی فعالیت دارد و تا کنون در چند فیلم کوتاه و یک فیلم بلند سینمایی حضور داشته است.

منتظران به دلیل علاقه زیاد به نقاشی، شروع به یادگیری آن کرده و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد در محوطه زندان اسکندر یزد مشغول به کار شده و آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

منبع:ایرنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..