کتاب‌های گویای قرآنی و دینی در یزد تالیف می‌شود

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به افتتاح استودیوی قرآنی ثقلین یزد گفت: کتاب‌های گویای قرآنی و دینی در یزد تالیف می‌شود.


علی غیاثی ندوشن در نشست مدیران موسسات قرآنی با معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: علاوه بر اینکه صبح نشست شورای توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی را داشتیم، استودیوی قرآنی ثقلین هم در استان یزد افتتاح شد.

وی ادامه داد: این استودیو با سرمایه‌ای حدود ۵۰۰ میلیون تومان تاسیس و تجهیز شد که ظرفیت خوبی برای کل مجموعه‌های قرآنی استانی و جنوب شرق کشور است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: این ظرفیت در تهران، اصفهان، مشهد و یزد ایجاد می‌شده که به لطف خدا به یزد توجه ویژه‌ای شد و دومین استودیوی کشور در یزد افتتاح شد.

غیاثی ندوشن ادامه داد: امیدواریم علاوه بر فعالیتهای قرآنی، بتوانیم کتابهای دینی و قرآنی به صورت گویا در استان یزد تولید کنیم که ان‌شاالله تاثیرپذیری بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود که با دید و نگاه مثبتی که وجود دارد و طبق تفاهم نامه‌ای که با معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد و موسسه ثقلین ایجاد شده، این ظرفیت مورد استفاده همه فعالان قرآنی قرار می‌گیرد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..