عضو شورای شهر یزد:

ضوابطی برای حضور در اماکن گردشگری لحاظ شود/بودجه گردشگری شهرداری ۲۵ درصد رشد می‌کند

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و روابط بین الملل شورای شهر یزد ضمن اعلام خبر رشد ۲۵ درصدی بودجه گردشگری شهرداری، به ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی یزدیها اشاره و در همین راستا بر ضرورت لحاظ کردن قوانین و ضوابطی جهت حضور در بافت تاریخی و اماکن گردشگری یزد تاکید کرد.

«فاطمه حقیرالسادات» در جلسه با مدیران حوزه گردشگری شهرداری یزد اعلام کرد: از نیمه شعبان تا اواخر عید نوروز برنامه‌های شاد و فرهنگی اثربخشی در سطح شهر به خصوص در بافت تاریخی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مقرر شد بخش گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری همچنین دیگر بخش‌های مرتبط گردشگری در شهرداری، گزارش کاملی در خصوص برنامه‌های گردشگری در ایام نوروز در کمیسیون ارائه دهند تا با تبادل نظر برنامه ها به صورت یک پارچه در سطح شهر اجرا شود.

وی تاکید کرد: به دلیل ارزش های فرهنگی اجتماعی و مذهبی جامعه محلی یزد و با توجه به این که شهر یزد از قدیم به عنوان شهر دارالعباده معروف است، ضرورت دارد قوانین و ضوابطی برای حضور در بافت تاریخی و اماکن گردشگری لحاظ شود.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر یزد در خصوص بودجه حوزه گردشگری شهرداری یزد گفت: بودجه برنامه و طرح‌های گردشگری تقریباً رشد ۲۵ درصدی خواهد داشت و مقرر شد برای طرح‌های گردشگری حوزه شهرداری بودجه ویژه در نظر گرفته شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حقیرالسادات افزود: برای ساماندهی و رونق گردشگری هوشمند، معرفی یزد در رسانه‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی نیز بودجه ویژه‌ای در نظر گرفته می‌شود چرا که لازم است افتخارات، امکان تاریخی و صنایع فاخر شهر یزد به همگان معرفی شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..