معاون استاندار یزد:

جوانان خود باید راوی پیام انقلاب برای جوانان باشند

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تاکید بر این که نقش روایتگری در همه پیچ و خم های انقلاب و در کوران حوادث مختلف بسیار حائز اهمیت است، گفت: جوانان خود باید راوی پیام انقلاب برای جوانان باشند.

“علی اکبر عزیزی” در خصوص رویداد دو روزه سلما که در یزد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از عرصه های مهم جهت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی فضای مجازی است،‌ گفت: دشمنان اسلام و انقلاب هم همه توان خود را در این فضا بکار گرفته اند تا با استفاده از جنگ ترکیبی هوشمند جوانان و نوجوانان این نظام را منحرف کنند و در مقابل نظام قرار دهند.

وی به اهمیت حضور فعال جوانان انقلابی در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: برای حضور و فعالیت در این فضا یاد گیری فن کار خیلی مهم است که یکی از حرفه های آن روایت گری از اتفاقات و حوادث و جریان ها برای انتقال پیام انقلاب و اسلام به مخاطبین است.

عزیزی با بیان اینکه رویداد سلما گام موثری در راستای آموزش رسانه ای به نوجوانان و جوانان برداشته است، ادامه داد: این رویداد یکی از حوزه های مهم برای پرورش نیروهای دلسوز به منظور فعالیت روایتگری است که با همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری،‌سپاه الغدیر و فرمانداری اردکان برگزار شد، جای تقدیر دارد.

معاون استاندار افزود: با توجه به اینکه یکی از عرصه های مهم فعالیت امروز فضای مجازی است و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هم فرمودند اگر بنده رهبر نبودم مسئولیت فضای مجازی را بر عهده می گرفتم، لذا استانداری از رویدادهایی که باعث رشد جوانان و نوجوانان در این عرصه شود حمایت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بهترین زبان برای انتقال پیام به مخاطبین جوان و نوجوان استفاده از خود جوانان و نوجوانان است تا با ادبیات زبان گویای خودشان مطالب ارزنده و روایت صحیح و قابل درک و شفاف منتقل کنند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، عزیزی در پایان گفت: همانگونه که حضرت امام سجاد (ع) و زینب کبری (س) بعد از واقعه کربلا با روایت گری صحیح بجا و شفاف باعث شدند که واقعه کربلا در کربلا مدفون نشود و به عالم مخابره شود نقش روایتگری در همه پیچ و خم های انقلاب و در کوران مختلف بسیار حائز اهمیت است و برای ابراز یک روایت درست از یک واقعه و اتفاق نیاز به آموزش طیف های مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان است که این رویداد در همین مسیر طراحی و اجرایی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..