تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز در بهاباد

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز و جشنواره فرهنگی-هنری در حسینیه صاحب الزمان شهرستان بهاباد برگزار گردید

مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن، عترت و نماز و جشنواره فرهنگی-هنری در حسینیه صاحب الزمان شهرستان بهاباد برگزار گردید

به گزارش یزدی نیوز معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: هدف از برگزاری این مسابقات تربیت دینی، بهبود اوقات فراغت، شناسایی استعداد‌ها و توانمندی ها، ارتقای مهارت‌های زندگی، خودباوری، کنترل هیجان‌ها و استرس ها، آموزش تفکر نقادانه، حل مساله، بهبود روابط اجتماعی و فردی و.. است.

عبداللهیان با بیان اینکه دانش آموزانی که اکنون به این درجه رسیدند باید با تلاش و کوشش فراوان بتوانند در ادامه در همین مسیر قدم بردارند افزود: ان شاءالله دانش آموزان با راهنمایی‌های والدین خود همواره با قرآن مانوس بوده و با استفاده از قرآن در زندگی شان موفق باشند.

معاون اداره آموزش وپرورش یزد با بیان اینکه مسابقات قرآنی ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۴۰۰۰ نفر شرکت کننده در سطح مدارس برگزار گردید افزود: مسابقات قرآنی دانش آموزی در هر سه مقطع تحصیلی و در رشته‌های حفظ، قرائت، تفسیر و مفاهیم قرآن کریم برگزار گردید.

همچنین در ادامه این مراسم مدیر آموزش و پرورش بیان داشت: در این مراسم از ۲۲۰ نفر از دانش آموزان بهابادی که رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف را کسب نموده بودند تقدیر شد.

 

گفتنی است از این ۲۲۰ نفر تعداد ۲۳ دانش آموز در سطح استان و ۱۹۷ دانش آموز در سطح شهرستان رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در پایان مراسم با اهدا لوح تقدیر و جایزه از برترین‌های مسابقات تجلیل بعمل آمد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..