نوسازی و تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان یزد

به دستور استاندار یزد و با پیگیری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ناوگان عمرانی و خدماتی دهیاری‌های استان با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال نوسازی و تقویت شد.

به گزارش یزدی نیوز، آئین واگذاری خودرو‌های عمرانی و خدماتی به دهیاری‌های استان با حضور فاطمی؛ استاندار یزد و جمعی از مسئولین استان برگزار شد

فاطمی در حاشیه این آئین، به ضرورت تقویت ناوگان عمرانی و خدماتی استان اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در دولت سیزدهم توسط معاونت هماهنگی امور عمرانی و دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد، اقدام بزرگی در زمینه نوسازی ناوگان عمرانی و خدماتی حوزه شهری و روستایی صورت گرفت.

 

وی با بیان اینکه تکمیل و تجهیز ناوگان عمرانی سبب تسریع در روند اجرای پروژه‌ها و کنترل بهتر بحران‌های احتمالی می‌شود، افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۴ دستگاه بیل بکهو، ۱ دستگاه ون، ۲۷ دستگاه کمپرسی، ۴ دستگاه بیل زنجیری، ۱ دستگاه لودر، ۱ دستگاه مینی لودر، سه دستگاه نیسان و سه دستگاه تراکتور به ارزش ۱۲۹ میلیارد تومان خریداری شده است.

 

استاندار یزد خاطرنشان کرد: تا قبل از سال ۱۴۰۰ حوزه روستایی استان دارای ۱۵ دستگاه بیل بکهو، ۹ دستگاه ون و ۹ دستگاه کمپرسی بود که خوشبختانه در سالجاری، اقدام اساسی و ماندگاری در این حوزه صورت گرفت.

 

فاطمی افزود: خوشبختانه در حوزه شهری نیز اقدامات بسیار ارزشمندی به ویژه در حوزه شهرداری یزد انجام شده تا در ناوگان عمرانی و خدماتی شهری نیز تحولی ایجاد شود.

 

استاندار یزد در پایان اظهارداشت: امید است در پرتو نوسازی تجهیزات شاهد تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی روستا‌ها و شهر‌های استان و کاهش قیمت تمام شده پروژه‌ها باشیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..