توقیف پنج کامیون حامل دام قاچاق در ابرکوه

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی ابرکوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی فراغه از توابع بخش مرکزی ابرکوه پنج دستگاه کامیون که حامل ۱۲۷ رأس گوسفند و ۴۰ رأس گاو قاچاق بود را توقیف کردند.

سرهنگ احمد کمالی  اظهارکرد: این کامیون ها حامل دام فاقد مجوز دامپزشکی از استان فارس به سمت استان یزد درحرکت بود، که محموله آنها توقیف و به دامپزشکی تحویل شد.
وی ارزش ریالی احشام قاچاق را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و افزود: دام هایی که بدون مجوز دامپزشکی باشند به عنوان دام قاچاق توقیف و برای سیر مراحل قانونی در اختیار دامپزشکی قرار می گیرد.
فرمانده انتظامی ابرکوه ارزش کالای قاچاق کشف شده در چهارماهه امسال را پنج میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: کشفیات کالای قاچاق در ابرکوه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰۳ درصد رشد داشته است.
کمالی همچنین بابیان اینکه در همین مدت کشف مواد مخدر ۸۰۰ درصد افزایش داشته، ادامه داد: در چهار ماهه امسال سرقت در شهرستان ابرکوه هفت درصد کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: در چهارماهه امسال تماس مردم با پلیس ۱۱۰نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش یافته است و۴۹ درصد آن عملیاتی شده است.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..