دانش آموزان بافق قهرمان المپیاد هلال احمر استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از قهرمانی تیم دانش آموزی بافق در چهارمین المپیاد زیرپوشش این جمعیت خبر داد .

حامد صدیقی افزود: این المپیاد با حضور ۹ تیم از مناطق مختلف یزد در رشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفا حریق، حمل بک برد به روی دست و حمل مصدوم بصورت گروهی برگزار شد.
وی ادامه داد: در پایان این رقابت ها بعد از تیم شهرستان بافق، یزد و خاتم به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند و جام اخلاق نیز به تیم شهرستان تفت رسید .
این مسئول، توسعه و ترویج ظرفیت های خودامدادی در میان دانش آموزان و ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بردانش آموزان آموزش دیده توانمند را از اهداف برگزاری المپیاد ذکر کرد.
صدیقی گفت: این المپیاد با استقبال دانش آموزان و با همکاری آموزش و پرورش و حضور مسئولان استانی در محل کانون ولایت شهرستان تفت برگزارشد.
این مسئول با اشاره به ایجاد فرهنگ بشردوستی و کمک به دیگران از سنین نوجوانی اظهار داشت: برگزاری این المپیادها در ایجاد حس نوع دوستی و کمک به همنوعان خود در دانش آموزان موثر است .

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..