هفته قرآن و عترت در یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوزمعاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری برنامه های هفته قرآن و عترت در استان یزد خبر داد.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حشمتی در نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان یزد با اشاره به فعالیتهای قرآنی صورت گرفته در کشور اظهار داشت: یکی از برنامه‌های انجام شده در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، برپایی برنامه‌های هفته قرآن و عترت در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انجام شده، تدوین برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی ویژه هفته قرآن و عترت است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها در چند استان از جمله استان یزد برگزار می‌شود و باید اجرای آنها به صورت هرچه باشکوه‌تر انجام شود.

حشمتی ادامه داد: برنامه‌های این هفته در استان یزد با در نظر گرفتن ۱۵ محور اصلی و ۳۴ زیر مجموعه انجام می‌شود که سعی شده در این محورها تمام زمینه‌ها و فعالیتهای دینی و قرآنی دیده شود.

وی مهمترین اهداف این برنامه‌ها را ترویج فرهنگ و فعالیت‌های قرآنی دانست و گفت: در این برنامه‌ها سعی شده که با استفاده از رشته‌های مختلف هنری، فعالیتهای قرآنی را در جامعه نشر دهیم.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: زمان برگزاری برنامه‌های هفته قرآن و عترت استان یزد که در موضوعات پژوهشی، هنری و فرهنگی و مذهبی صورت می‌گیرد، به زودی توسط اداره کل ارشاد یزد اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم

 

بخش نظردهی بسته شده است..