یک مقام مسئول:

کوچکترین نقصی در خط انتقالی، آب شرب یزد را با مشکل مواجه می کند

مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد گفت: به دلیل وابستگی شدید آب استان به آب انتقالی در صورت کوچکترین نقصی در عملکرد، برای تامین مناسب و مطلوب شرب یزد با مشکل مواجه می شویم.

به گزارش یزدی نیوز،علی اسلامی در مراسم تکریم و معارفه رئیس آب و فاضلاب شهرستان تفت با گرامیداشت دهه کرامت با بیان اینکه استان یزد برخوردار از مردمانی رئوف، متدین و متمدن است اظهار کرد: تامین آب شرب و بهداشتی مورد نیاز این مردم شریف، اولویت نخستی است که با جدیت و به صورت شبانه روزی پیگیری می شود.
مدیرعامل آبفای استان یزد خشکسالی های پی در پی و شرایط نامناسب سفره های آب زیرزمینی را موجب دشوار شدن وضعیت آب استان یزد اعلام کرد کرد و افزود: مسئله تامین آب استان یزد، مسئله ای اولویت دار و حساس است که باید با عزمی جدی و نگاهی فرا بخشی دنبال شود.
وی تصریح کرد: مسئولان و متولیان آب استان یزد، به صورت شبانه روزی در تلاش هستند که مسأله تامین آب شرب و بهداشتی مردم با وقفه روبرو نگردد.
اسلامی به وابستگی شدید تامین آب مورد نیاز مردم استان به آب انتقالی اشاره کرد و گفت: وضعیت آب شرب یزد به نحوی است که در صورت کوچک ترین نقصی در عملکرد خط انتقال آب، برای تامین آب شرب مناسب و مطلوب با مشکل جدی مواجه خواهیم شد لذا این مسئله باید مورد توجه همگان برای تامین آبی مطمئن و پایدار برای یزد باشد.
وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت به مردم را وظیفه ای الهی و عبادی برشمرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب استان یزد بر اساس نظرسنجی های سالانه، در جلب رضایت نسبی مشتریان موفق بوده و بیش از ۷۵ درصد مراجعان، از نحوه برخورد و عملکرد کارکنان خدوم این مجموعه رضایت داشته اند با آنکه این شرکت در مباحث فنی نیز از جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است.
مدیرعامل آبفای یزد در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش های علی قادری نسب از وی به عنوان مدیری باتجربه و فعال یاد و از کوشش هایش در خدمت گزاری صادقانه به مردم شریف تفت قدردانی کرد.
اسلامی اظهار امیدواری کرد تا سیدمحمدرضا موسوی به عنوان رئیس جدید آبفای شهرستان تفت در انجام وظایف خود موفق و سربلند باشد.
فرماندار تفت نیز در این نشست گفت : تعامل و همکاری صمیمانه میان مدیران شهرستان را زمینه ساز رشد و تعالی تفت ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه مدیران شهرستان تفت، مدیرانی خوشنام و پرتلاش هستند که همواره در تعامل با مدیریت ارشد شهرستان در مسیر تعالی و پیشرفت تفت می کوشند و تلاش می کنند.
محمود زارع رشکوییه افزود: سعادتمندی دنیا و آخرت برای افرادی است که رضایت مردم را برای جلب رضایت خداوند متعال در نظر گیرد و همه توان خود را برای خدمت خالصانه به جامعه اسلامی به کار بندند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نشست های مختلف در رابطه با تامین آب شرب موردنیاز تفت اظهار امیدواری کرد تا با توجه به شرایط موجود، سهمیه آب تفت از محل آب انتقالی افزایش یابد.
وی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل شبکه فاضلاب شهر تفت، خواستار پیگیری جدی برای تسریع در تحقق این طرح شد و بر رفع برخی از مشکلات و مسائل مربوط به این طرح تاکید کرد.
فرماندار تفت همچنین با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از آب به عنوان مولفه ای مهم و حیاتی در سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی یاد و بر توجه ویژه به آب به عنوان زیرساختی ضروری برای توسعه و پیشرفت تاکید کرد.
در ادامه این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خدمات و تلاشهای قادری نسب، تجلیل و موسوی به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان رئیس جدید آب و فاضلاب شهری شهرستان تفت آغاز کرد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..