سردار فلاح زاده جانشین نیروی قدس سپاه:

ایثار فاطمیون از پیشروی داعش تا بنگلادش جلوگیری کرد

 جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داعش را محصول طرح آمریکایی – صهیونیستی دانست و گفت: ایثار رزمندگان فاطمیون(س)از پیشروی داعش تا بنگلادش جلوگیری کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری یزد، سردار سرتیپ پاسدار “محمدرضا فلاح زاده” شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده مرحوم سیدقاسم حسینی از رزمندگان مدافع حرم تیپ فاطمیون نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: داعش یک سازمان عادی نبوده بلکه شجره خبیثه‌ای است که در اعتقاد باطل خود مصمم و با انگیزه بود و در یک جمله می توان گفت داعشی ها ارتش اعتقادی در جبهه باطل بودند.

وی افزود: معمولا ارتش های مزدور تلاش می کنند کمترین تلفات را داشته باشند، اما داعش با اعتقاد راسخ باطل خود، رزمندگان ما را به شهادت می رساندند و خود نیز به هلاکت می رسیدند.

یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: در سوریه تمام کفر در برابر تمام اسلام قرار گرفت و این اتحاد بین مسلمانان عراق، سوریه، افغانستان، لبنان و ایران بود که داعشی ها را زمین گیر کرد چرا که اعتقاد در جبهه حق بالاتر و قوی تر است.

فلاح زاده در ادامه داعش را محصول طرح امریکایی – صهیونیستی برشمرد و ابراز داشت: مدافعان حرم و رزمندگان فاطمیون با هدایت های رهبر معظم انقلاب و فرماندهی سردار دل ها حاج قاسم عزیز این طرح را به شکست کشاندند و جبهه اسلام را پیروز کردند.

جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با تاکید بر نقش فاطمیون در فتوحات سوریه و دفاع از حرم عمه سادات حضرت زینب (س) اظهار داشت: این عزیزان نقش اساسی در دفاع از اسلام، شیعه و بشریت داشتند و اگر ایثار آنان نبود امروز داعش تا بنگلادش پیشروی کرده بود. حماسه آفرینی‌های رزمندگان تیپ فاطمیون در نقاط مختلف سوریه و دلاوری‌های آنان کم‌نظیر بود.

فلاح زاده همچنین با تسلیت مجدد به خانواده سید قاسم حسینی ابراز داشت: بطور یقین این رزمنده عزیز با همرزمان شهیدش و امام رضا (ع) همنشین بوده و برای بازماندگان نیز صبر و اجر مسئلت داریم.

مرحوم سید قاسم حسینی از رزمندگان تیپ فاطمیون بود که در مسیر سفر به مشهد مقدس بر اثر سانحه رانندگی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

بخش نظردهی بسته شده است..