استاندار یزد: تئاتر و نمایش، زبان امروز نسل جوان است

دختری که بخت در خانه‌اش را زد

استاندار یزد گفت: زبان امروز نسل جوان، تئاتر و نمایش است و استانداری هم حمایت لازم را در این زمینه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی یکشنبه، شب در حاشیه تجلیل از عوامل نمایش “دختری که بخت در خانه‌اش را زد” در مهریز با بیان اینکه هنر نمایش و تئاتر هنری فاخر است و زبان امروز نسل جوان تئاتر و سینما است افزود: باید جوانان ما در این عرصه حمایت شوند.

وی با اشاره به اینکه بزودی استان یزد میزبان جشنواره بین المللی تئاتر خواهد بود ادامه داد: از ۱۰ کشور جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند و قطعا گروه‌های نمایشی شهرستان مهریز در این رویداد بین‌المللی خواهند درخشید.

استاندار یزد با قدردانی از تمامی افراد و گروه‌هایی که در عرصه فرهنگ و هنر در سطح استان یزد فعالیت دارند ابراز امیدواری کرد با حمایت و مساعدت مالی هم نواقص این سالن نمایش شهرستان بر طرف شود.

فاطمی همچنین در پایان از حماسه آفرینی مردم بصیر و انقلابی استان یزد و مهریز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد و افزود: تصویری که امروز از حضور مردم مخابره شد تصویری بی‌نظیر بود.

همچنین کارگردان این نمایش در شهرستان مهریز گفت: این نمایش حاصل تلاش جمعی از هنرمندان مهریزی است و ۱۷ نفر در اجرای این نمایش نقش دارند.

محمدحسن ابویی افزود:در این نمایش نیلوفر زارعین دختر روشندل مهریزی نقش اصلی را ایفا می‌کند و این نمایش در پنجمین جشنواره تئاتر معلولان حائز رتبه برتر شده است.

این نمایش قصه ای است که گروه‌های سنی مختلف را در کنار یکدیگر به فعالیت صحنه‌ای وا می‌دارد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..