برگزاری اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد

دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد با رقابت نزدیک به ۴۰۰ اثر در ایام الله دهه فجر با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش یزدی نیوز ، «امیر رضازاده» دبیر ‌دومین جشنواره رسانه ای ابوذر ضمن اشاره به مشارکت مطلوب اهالی رسانه در دومین دوره جشنواره ابوذر استان یزد، اظهار کرد:‌ زمان ارسال آثار به اتمام رسیده و تاکنون ۳۹۸ اثر در قالب های مختلف خبری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
وی افزود: در این دوره جشنواره ۱۱ قالب خبری مختلف و ۱۱ محور ملی و سه محور استانی تعیین شده که شامل گزارش تحقیقی و تحلیلی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست است.
دبیر دومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان یزد گفت: تولید محتوای رسانه‌ای ویژه جامعه ایثارگری یزد، گردشگری یزد با محوریت فرهنگی اسلامی و دستاوردهای دانش بنیان در حوزه آب و پزشکی هم محورهای استانی تعیین شده در این دوره جشنواره است.
رضازاده با بیان اینکه بعد از ارزیابی اولیه از تعداد کل آثار رسیده، ۲۳۵ اثر به مرحله داوری راه یافتند، تصریح کرد: مابقی آثار به لحاظ محتوایی بررسی و به دلایل مختلف از جمله غیرمرتبط بودن با محورهای جشنواره حذف شدند.
وی ضمن معرفی کمیته داوران این دوره جشنواره ابوذر در استان،‌ اظهار کرد:‌ داود پاک‌طینت، حمیدرضا عمادی، کاظم شاملو، امیرترقی نژاد، علی امینی، محمدجواد راغبیان و زهرا شاه شهوازی به عنوان اعضای کمیته داوران و احسان کریمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد نیز به عنوان رئیس کمیته داوران با جشنواره ابوذر در استان یزد همکاری کردند.
دبیر جشنواره ابوذر در استان خاطرنشان کرد:‌ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده اختتامیه این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای روز یک شنبه ١٦ بهمن ماه با حضور یکی از مسئولان کشوری در استان یزد برگزار می‌شود.
رضازاده در پایان سخنان خود مهم ترین هدف این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای را ارتقاء سطح کیفی و کمی جریان رسانه‌ای استان ذکر و ا‌ظهار امیدواری کرد: با مشارکت مطلوب جامعه هدف، رویدادی در شأن اهالی رسانه استان برگزار شود.

★‌ خبرنگار : ‌مجید وفایی شاهی ★

بخش نظردهی بسته شده است..