در حاشیه جشنواره ملی ایثار؛

کتاب پیام لاله‌ها در اردکان رونمایی شد

کتاب پیام لاله‌ها در حاشیه جشنواره ملی ایثار در اردکان با حضور معاون استاندار و مدیرکل ارشاد و جمعی از هنرمندان استان یزد رونمایی شد.

به گزارش یزدی نیوز، فرماندار اردکان در جمع هنرمندان شرکت کننده در جشنواره تئاتر ایثار اظهار داشت داشت: اردکان افتخار میزبانی ۲۷۰ نفر از هنرمندان سراسر کشور را دارد همچنین ۴۷۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .

حسین سبزواری، محل برگزاری آیین افتتاحیه جشنواره را یکی از مکان های اثر گذار در دوران انقلاب برشمرد و اظهار داشت: این مکان فضای خاصی است که هم اکنون رنگ خدایی به خود گرفته و قداست این مکان با برگزاری جشنواره ایثار دوچندان شده است.

شرکت ۲۰۰ هنرمند تئاتر از استان‌های مختلف در جشنواره تئاتر ایثار اردکان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این مراسم از آغاز به کار جشنواره ملی تئاتر ایثار در دو بخش صحنه‌ ای و خیابانی به میزبانی شهرستان اردکان خبر داد و تصریح کرد: در این جشنواره افزون بر ۲۰۰ هنرمند تئاتر از استان‌های مختلف شرکت خواهند کرد.

احسان عابدی با اشاره به موضوعات آثار نمایشی این جشنواره درباره فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده شهدا، مدافعان حرم و مدافعان امنیت عنوان کرد: به برکت برگزاری این جشنواره و با همت شورای شهر و شهرداری اردکان، دو سالن پلاتوی تئاتر در این شهر ایجاد و تجهیز شده و با حمایت مجتمع چادرملو، سالن فرهنگ اداره ارشاد تجهیز و به روزرسانی شده است.

در این آیین از کتاب پیام لاله ها مشتمل بر ۳۶۵ وصیت نامه شهدای شهرستان اردکان به کوشش جواد کمالی رونمایی شد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..