بازخوانی ۳۶ هزار نامه مردمی در استان یزد

استاندار یزد بر پیگیری همه نامه‌های نوشته مردم به رئیس جمهور تأکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، مهران فاطمی در نشست با خبرنگاران با اشاره به حماسه مردم در استقبال از رئیس جمهور گفت: روایتگری و تصویری که رسانه‌ها از این حضور منتقل کردند، نقطه عطفی در تاریخ رسانه‌ای استان به شمار می‌آید.

وی افزود: شهروندان یزدی در سفر رئیس جمهور درخواست‌هایی داشتند که نامه‌های آنان مورد پیگیری قرار گرفته و تاکنون ۳۶ هزار نامه بازخوانی شده است.

استاندار یزد ابردستاورد این سفر را امیدآفرینی، وحدت، همدلی و اعتماد عمومی توصیف کرد و ادامه داد: این مسائل پس از برهه‌ای پرتنش و ناآرامی ایجاد شده است. اینکه مردم با سلیقه و آرمان‌های مختلف به وحدت و یکدلی برسند، امتیاز بزرگی برای استان به شمار می‌آید.

وی آب را از مسائل مورد اتفاق نظر مردم یزد برشمرد و تصریح کرد: این مساله، دغدغه همه مردم به شمار می‌آید و البته مردم هم بهترین واژه برای ایجاد وحدت ملی هستند. اختلاف جایی است که منافع حزبی و گروهی بر منافع مردم مقدم شمرده شود.

فاطمی با بیان اینکه یزد از داشتن تفرجگاهی در تراز استان محروم است، گفت: در تلاشیم با همکاری شرکت توسعه گردشگری ایران یک پارک بزرگ احداث کنیم.

استاندار یزد در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان ساخت: مدیران استان را به لحاظ رسانه‌ای بودن از منظر خبرنگاران ارزیابی می‌کنیم و یک ارزیابی از عملکرد روابط عمومی‌های استان از منظر حرفه‌ای خواهیم داشت.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..