آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح صاحب‌الزمان(عج) یزد در دهه فجر

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد از آغاز عملیات عمرانی طرح تقاطع غیرهمسطح حضرت صاحب الزمان(عج) با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

حجت‌الاسلام «سید ناصر حیدری» در یکصد و یازدهمین جلسه علنی شورا پیرامون این خبر، گفت: با توجه به درخواست‌های شهروندان و بار ترافیکی سنگین در محدوده بلوار مدرس و دهه فجر، در راستای کاهش بار ترافیکی، طرح اجرای تقاطع زیرگذر میدان صاحب الزمان(عج) در کمیسیون بودجه مطرح و نهایتاً با موافقت اعضای شورا، این طرح با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که در جلسه امروز با اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار، برای تسریع در اجرای آن موافقت شد.

به گفته وی، طرح تقاطع غیر هم سطح حضرت صاحب الزمان (عج) بصورت زیرگذر و به عنوان تکمیل کنند، رینگ شهری خواهد بود.

سخنگو و نائب رئیس شورا تاکید کرد: خوشبختانه طرح مذکور در شورای ترافیک تصویب شده و مدیر اجرای طرح نیز مشخص و مقرر شده ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.

وی در خصوص دیگر مصوبه صحن علنی شورا گفت: در این جلسه جهت خرید قیر برای سازمان عمران نیز در راستای آسفالت معابر شهری با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال از محل تسهیلات، موافقت و اعتبار در نظر گرفته شد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، حیدری در پایان گفت: همچنین در پایان جلسه یکصد و یازدهم شورا به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، از بانوان عضو شورا و نیز بانوان شاغل در دبیرخانه شورای اسلامی شهر یزد تقدیر به عمل آمد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..