به ریاست مخبر صورت گرفت؛

برگزاری جلسه بررسی و جمع‌بندی موضوعات و طرح‌های دومین سفر استانی دولت به یزد

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به استان یزد به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و در مورد طرح های توسعه و سرمایه گذاری این سفر بحث، بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش یزدی نیوز، در این جلسه که بعدازظهر روز (سه‌شنبه) و با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، وزاری تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نفت، جهاد کشاورزی، صمت، نیرو، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، استاندار یزد، نماینده ولی فقیه در استان یزد، مسئولان دستگاه اجرایی و مقامات ارشد محلی برگزار شد، ۶۴ طرح در حوزه‌های زیربنایی، فرهنگ و هنر اقتصادی، کشاورزی، صنعت، معدن و رفاهی و اجتماعی به ارزش بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید.

در این جلسه اعلام شد که در دور دوم سفرهای استانی هیئت دولت علاوه بر بررسی طرح‌های عمرانی، مصوبات تنظیم‌گری و تسهیل‌گری از جمله تفویض برخی اختیارات به استانداران برای تسهیل امور جاری استان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین شرکت‌های مختلف دولتی و خصوصی برای اجرایی و عملیاتی شدن نزدیک به ۷۰ طرح در حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری در استان یزد و در قالب تفاهم نامه و توافقنامه‌های جداگانه همکاری با مقامات استانی اعلام آمادگی کرده‌اند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..