امام جمعه موقت یزد:

مردم همچنان پای‌بند اهداف انقلابند/ هراس غرب از حجاب زن ایرانی

امام جمعه موقت یزد گفت: استعمارگران همواره به دنبال جدا کردن معنویت از انقلاب بودند اما هدف مردم از انقلاب، اجرای اسلام و قرآن در جامعه بود و همچنان نیز پای‌بند انقلاب هستند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله سید محمدرضا مدرسی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به سالروز توطئه کشف حجاب به دست رضا خان در روز ۱۷ دی اظهار داشت: دشمنی با حجاب و عفاف ریشه در جان استعمارگران و همه قلدران عالم دارد، کسانی که می‌خواهند مردم سرگرم بازی‌های روزمره باشند تا ظلم‌ها و چپاول‌های آنها به چشم مردم نیاید.

وی افزود: استعمارگران بر این باورند که اگر می‌خواهید بر کشورهای اسلامی از جمله ایران اسلامی مسلط شوید، باید حجاب را از سر مردم بردارید.

مدرسی تاکید کرد: کسانی که با حجاب مخالفت می‌کنند، دلشان به حال زنان و بانوان ما نمی سوزد و به هیچ وجه طرفدار حقوق زنان نیستند و نگاهی به اعمال حیوانی آنها به زنان و این همه فساد و تباهی و ظلمی که علیه زنان در غرب می‌شود، بهترین گواه است بر اینکه اینها به دنبال اهداف دیگری هستند.

عضو فقهای شورای نگهبان ادامه داد: جمهوری اسلامی این دروغ را شکست که حجاب محدودیت می‌آورد زیرا بانوان بسیاری با حجاب به مدارج بالای علمی رسیدند و نمونه‌های آنها بسیار است.

وی تاکید کرد: اینها به دنبال این هستند که زنان جامعه اسلامی را به ابتذال و تباهی بکشانند و اگر غیر از این بود، به دنبال رفاه و آرامش زنان بودند و زنان را به عنوان یک کالا مطرح نمی‌کردند.

مدرسی ادامه داد: چرا کسی در مورد امنیت نداشتن زنان در غرب در دانشگاه‌ها صحبت نمی‌کنند زیرا اینها مرض دیگری دارند و از حجاب و مصونیت زنان ایرانی هراس دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم در دوران مبارزات انقلاب اسلامی اظهار داشت: این قیام برای این بود که توطئه گران رژیم سابق می‌خواستند به امام جسارت کنند و امام نتوانستند این جسارت را تحمل کنند.

مدرسی بیان کرد: آنها می‌خواستند انقلاب را از امور معنوی جدا کنند در حالی که مردم برای پیاده شدن اسلام و قرآن و برای آزاد شدن از یوغ بندگی و استعمار انقلاب کردند و مردم هنوز هم پای بند این اهداف مقدس هستند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..