معاون استاندار یزد:

اجازه ندادیم حتی یک ریال بودجه از استان به خزانه بازگردد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:دولت سیزدهم در سفر اول ۷۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب کرد که بخشی به صورت نقدی و بخشی به صورت اوراق بود و تا به امروز حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان آن نقدا واریز شده و برای اولین بار در استان تمامی این بودجه جذب شده و اجازه ندادیم حتی یک ریال به خز...

«علی اکبر عزیزی» در جمع فعالان حوزه اوقاف و بقاع متبرکه با بیان اینکه سفر دوم ریاست محترم جمهور روز ۲۲ و ۲۳ دی ماه به استان برگزار خواهد شد گفت: با توجه به مسئله محوری این سفر مهمترین موضوع حل مسئله آبرسانی به استان است که میتواند نگرانی مردم در این حوزه را برای همیشه برطرف نماید.

وی در ادامه افزود: دولت سیزدهم در سفر اول ۷۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب کرد که بخشی به صورت نقدی و بخشی به صورت اوراق بود و تا به امروز حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان آن نقدا واریز شده و برای اولین بار در استان تمامی این بودجه جذب شده و اجازه ندادیم حتی یک ریال به خزانه دولت برگردد.

عزیزی در ادامه افزود: همه شما عزیزان شاهدید که دولت در این شرایط سخت اقتصادی چگونه کشور را اداره می کند و مجبور است بدهی های قبلی را هم  که سر رسید شده پرداخت کند حالا در این شرایط آمده و زیر بار این پروژه رفته و ۱۵۰ هزار میلیارد تومان منابع مالی طرح را تامین کرده است.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، معاون استاندار در پایان با اشاره به پروژه های متعدد نیمه کاره باقی مانده از دولت های قبل گفت: سابقه برخی پروژه های نیمه کاره در استان به دو دهه قبل می رسد و این دولت تلاش میکند پروژه هایی را که شروع میکند در پایان عمر دولت به پایان برساند و بر همین اساس پروژه آبرسانی به استان هم به فضل الهی سه ساله انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..