یک عضو شورای شهر یزد:

اقدامات انجام شده در کاریزبوم اطلاع‌رسانی شود

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ضرورت دارد در خصوص اقداماتی که تاکنون در کاریزبوم یزد انجام شده است، بررسی صورت پذیرد و به اطلاع مردم برسد.

«مرتضی شایق» در نشست علنی شورای شهر یزد ادامه داد: همچنین دلیل فروش زمین‌های کاریزبوم که برای خط دوم انتقال آب بوده است، باید توضیح داده شود و در این زمینه شورای شهر به عنوان نماینده مردم باید به این موضوع ورود کند و در راستای احقاق حقوق شهروندان اقدامات قانونی را انجام دهد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، وی در ادامه در خصوص گلایه شهروندان از سامانه ۱۳۷ شهرداری نیز گفت: هرچند فعالیت‌های سامانه ۱۳۷ شهرداری برای پاسخگویی مناسب به نیازها و درخواست‌های شهروندان است اما متاسفانه در رسیدگی و حل به موقع مشکلات مردم دچار نقایصی است.

عضو شورای اسلامی شهر افزود: گاهی مردم برای برخی مشکلات و موانع شهری با سامانه ۱۳۷ تماس می‌گیرند اما علی‌رغم پاسخ و وعده کارشناس سامانه برای رفع مشکل، هیچ رسیدگی و پیگیری نمی‌شود.

به گفته شایق، سامانه‌های ارتباطی شهرداری با مردم باید تقویت شود تا میزان ارائه خدمات و انجام درخواست‌ها بهتر و مورد رضایت بیشتر مردم قرار گیرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..