برترین‌های مناظره دانشجویی یزد معرفی شدند

مناظره نهایی و مراسم اختتامیه مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در یزد با معرفی تیمهای برتر برگزار شد.

یازدهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویی در استان یزد با حضور ۱۲۸ دانشجو در قالب ۳۲ تیم از هشت دانشگاه در سطح استان با شعار «مناظره؛ فرصتی برای یادگیری» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی یزد برگزار و در نهایت سه برگزیده مرحله استانی راه یافته به مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

مراسم اختتامیه و مناظره نهایی این دوره از مسابقات صبح امروز سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه، با حضور مسئولین جهاد دانشگاهی استان یزد، «زهیر حاجی حسینی» مشاور امور جوانان استاندار و جمعی از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

در مرحله نهایی این مرحل از مسابقات در یزد که با موضوع «رسانه های پیشرفته یکی از ابزار تهاجم فرهنگی هستند» برگزار ش، تیم پرواز از دانشگاه یزد در موضع مخالف مقابل تیم اوج از همین دانشگاه با موضع موافق پیروز مناظره شد تا این تیم با کسب ۷۸ امتیاز جایگاه نخست را کسب کرد و تیم اوج از دانشگاه یزد با کسب ۷۲ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد.

همچنین در مرحله رده بندی این مناظره که با موضوع «نظام رتبه بندی معلمان در ایران نادعانه است» برگزار شد، تیم برنا از دانشگاه آزاد اسلامی در موضع موافق شرکت کرد و با کسب ۷۶ امتیاز حائز رتبه سوم این مرحله از رقابتها شد و تیم ساخت ایران از دانشگاه علم‌ و هنر هم با دو امتیاز کمتر از همتای خود به مقام چهارم رسید.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..