برگزاري رويداد سرمايه گذاري کَراس در شهر جهاني يزد

📍رویداد سرمایه‌گذاری کَراس (کشف، رشد، آموزش و سرمایه‌گذاری)

یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در فرایند رشد کسب و کارهای نوپا جذب سرمایه مورد نیاز برای توسعه و افزاش نقش این کسب و کارها در بازار است. برگزاری رویدادهای جذب سرمایه یا «دمودی» با هدف تحکیم حلقه اتصال بین تیم‌های استارتاپی و سرمایه‌گذاران، یکی از راهکارهای موثر برای رفع مشکل تأمین سرمایه این تیم‌ها است.
گروه تعاونی پیشگامان کویر با هدف ایفای نقش در راستای مسئولیت اجتماعی خود و کمک به بهبود وضعیت اکوسیستم استارتاپی و فراهم کردن بستر مناسب جهت رشد و توسعه این کسب و کارها در کل کشور و به‌ویژه استان یزد، اقدام به برگزاری «رویداد سرمایه‌گذاری کراس(کشف، رشد، آموزش و سرمایه‌گذاری)» نموده است. این رویداد در نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری و با محوریت هوشمندسازی در زمینه‌های کسب‌و‌کار، صنعت، کشاورزی، گردشگری، حمل‌ونقل، سلامت، بازارهای مالی، آموزش، بازی‌سازی و تولید محتوا برگزار می‌گردد.
در این رویداد تیم‌های برتر استارتاپی و دیگر کسب و کارهای فعال در زمینه محورهای رویداد که نیاز به جذب سرمایه دارند، وارد یک فرایند ارزیابی و آموزشی خواهند شد و در طی این مسیر و با کمک منتورهای باتجربه اقدام به آماده‌سازی یا بهبود طرح کسب و کار و ارائه خود خواهند نمود. از طرف دیگر با مشخص شدن موضوعات تخصصی تیم‌ها تیم برگزاری اقدام به دعوت از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به حوزه‌های کسب و کار حاضر در رویداد می‌کند. تا با حضور سرمایه‌گذاران تخصصی و همچنین رفع ضعف‌های موجود در تیم‌های متقاضی سرمایه، شانس جذب سرمایه موفق در رویداد بیشتر شود.
در کنار برنامه اصلی با دعوت از متخصصین و صاحب نظران کشور در حوزه اقتصاد دیجیتال و کسب و کارهای هوشمند، پنل‌های تخصصی با موضوعات جذاب و به‌روز، محتوای تخصصی برای استفاده هرچه بیشتر حاضرین در رویداد ارائه خواهد شد.
شتابدهنده نوآوری پیشگامان کویر به عنوان یکی از اعضای شرکت تعاونی پیشگامان کویر و همچنین کارگزار فن‌بازار منطقه‌ای استان یزد، درصدد است گامي مهم در ارتقاء سطح بهره‌وري فردي و سازمان بردارد و سازمان‌هاي ایراني را جهت حضور در عرصه رقابت جهاني آماده سازد و با همین هدف عاملیت برگزاری این رویداد جذب سرمایه را بر عهده دارد.

📯 لینک ثبت‌نام👇
🌐 gtpy.ir/demoday

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ی ۰۳۵۳۸۳۰۱۷۶۱- ۰۹۳۷۴۸۸۶۵۷۵ ،تماس حاصل فرمایند.

بخش نظردهی بسته شده است..