از دستگیری سارق صندوق صدقات تا معده‌های مملو از هروئین در یزد

رئیس کلانتری ۱۱ شهید چمران یزد از دستگیری سارق صندوق صدقات در حین انجام سرقت توسط ماموران خبر داد.

سروان «محمد حسین شریفی» در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی به یک نفر که در حال پرسه‌زنی کنار صندوق صدقات در بلوار دانشجو بود، مشکوک شده و وی را تحت نظر قرار دادند.

وی از دستگیری این فرد حین سرقت از صندوق صدقات خبر داد و تصریح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جاساز ۱.۳ کیلوگرم هروئین در بدن

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد نیز از دستگیری سه عضو خانواده‌ای که یک کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین را در معده خود جاساز کرده بودند، خبر داد.

وی در این باره گفت: ماموران کلانتری ۱۱ شهید چمران با تلاش و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، سه قاچاقچی مواد مخدر که در پوشش خانوادگی اقدام به جابجایی مواد از طریق بلع و انباری می‌کردند را شناسایی کردند.

زینلی ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و در یک اقدام ضربتی، متهمان را دستگیر کردند و در سونوگرافی انجام شده از معده این متهمان در یکی از مراکز درمانی، یک کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف شد.

به گفته وی، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری مامورنمای اخاذ در یزد

سرگرد «احمد زارع» رئیس کلانتری ۱۲ قائم یزد هم از دستگیری یک نفر مامورنمای اخاذ خبر داد و در این باره گفت: به دنبال بروز یک فقره اخاذی در سطح حوزه استحفاظی یزد، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، متهم را در خیابان امام شهر یزد شناسایی کردند و با هماهنگی قضائی و زیر نظر قرار دادن نامحسوس متهم، او را در عملیاتی غافلگیرانه هنگامی که در حال اخاذی از یکی از شهروندان بود، دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرگرد زارع در پایان با اشاره به این که متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: شهروندان در صورت هرگونه موارد مشکوک سریعا موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یزد
سردار «عباسعلی بهدانی فرد» فرمانده انتظامی استان هم از کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیون خبر داد و در در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه نفتکش “اسکانیا” مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از بازرسی از این تریلی نفتکش۳۲ هزار و ۳۰۰ لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی و به صورت قاچاق بوده را کشف کردند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..