اسناندار یزد در بازدید از نمایشگاه صنعت ساختمان مطرح کرد؛

بهره‌گیری از ظرفیتهای بومی برای ساخت ۵۴ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در یزد

استاندار یزد با اشاره به اجرای مگا پروژه‌ای تحت عنوان نهضت ملی مسکن به منظور ساخت ۵۴ هزار منزل مسکونی در استان، عنوان کرد: کارگروهی ذیل شورای مسکن به منظور بهره گیری از ظرفیت تولید کنندگان مصالح ساختمانی استان برای اجرای این طرح تشکیل شده است.

«مهران فاطمی» در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در استان به میزبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد برگزار شد، با اشاره به ضرورت حمایت از فعالین حوزه ساختمان استان گفت: در همین راستا بهره از ظرفیت های موجود به منظور توسعه صنعت ساختمان در استان بهره خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه استان یزد ظرفیت فوق العاده ای در حوزه صنعت ساختمان دارد، افزود: تمامی اجزای ساخت یک ساختمان در استان یزد تولید می‌شود.

استاندار با اشاره به اجرای مگا پروژه ای تحت عنوان نهضت ملی مسکن به منظور ساخت ۵۴ هزار منزل مسکونی در استان عنوان کرد: کارگروهی ذیل شورای مسکن به منظور بهره گیری از ظرفیت تولید کنندگان مصالح ساختمانی استان برای اجرای این پروژه تشکیل شده است.

فاطمی در پایان عنوان کرد: هدف از این اقدام علاوه بر بهره گیری از ظرفیت بومی صنعت ساختمان استان، کاهش قیمت تمام شده و افزایش کیفیت است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..