دشمنان با همه قوا ستون خانواده را نشانه رفته اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد: تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و دشمنان ما هم قسم شده و ستون خانواده یعنی «زن» را نشانه رفته اند.

به گزارش یزدی نیوز علی اکبر عزیزی در همایش “زن هزاره سوم” که در موزه دفاع مقدس و با حضور جمعی از بانوان یزدی برگزار شد، با بیان اینکه زن در اسلام، انقلاب اسلامی و حکومت ولایت مطلقه فقیه به عنوان ستون اصلی خانواده معرفی می‌شود، گفت: زن در عرصه‌های مختلف نظام و در انقلاب صار شده ما به جهان همان زن هزاره سوم است.

وی افزود: زن اصلی‌ترین و محوری‌ترین ستون خانواده بوده و بر همین اساس است که رابرت مرداک می‌گوید اگر بخواهیم به ایران دست یابیم باید زن و مادر را به لجن بکشیم.

عزیزی تصریح کرد: امروز تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و دشمنان ما هم قسم شده و با همه توان به میدان آمدند و ستون خانواده یعنی «زن» را نشانه رفته اند، اما بانوان غیور کشور نشان دادند هوشیارانه در صحنه هستند و عده‌ای هم که در اتفاقات اخیر همراه دشمن شدند افرادی قلیل و فریب خورده بودند.

معاون استاندار با اشاره به حضور فعال و اثرگذار بانوان در پیشبرد اهداف پیش و پس از انقلاب اظهار داشت: بانوان مسلمان ایران از قبل از انقلاب تا به امروز نقشی کلیدی ایفا کردند و در حقیقت شأنیت زن در نظام جمهوری اسلامی همان شانیتی است که در دین مبین اسلام بر آن تاکید شده و البته باید تلاش کنیم تا ارتقا پیدا کند.

وی با تاکید بر این نکته که الگوی زن مسلمانی ایرانی حضرت زهرا (س)، حضرت خدیجه (س)، حضرت مریم (ع) و حضرت آسیه (ع) هستند، ادامه داد: ما در کشورمان دو مادر دارای ۹ شهید، یک مادر دارای ۸ شهید، یک مادر دارای ۷ شهید، ۶ مادر دارای ۶ شهید، ۲۱ مادر دارای ۵ شهید و ۸۲ مادر دارای ۴ شهید داریم که همگی از این زنان بزرگ عالم الگو گرفته اند.

عزیزی در تشریح ویژگی‌های زن هزاره سوم گفت: در واقع زن هزاره سوم نه شرقی است و نه غربی، بلکه همان زن ایرانی، مسلمان، عالمه، محجبه، مدیر است که در عرصه‌های مدیریتی نیز خوش درخشیده و توانمندی‌های خویش را به عرصه بروز و ظهور رسانده است.

وی با اشاره به واکنش رسانه‌های بیگانه به ویژه اینترنشنال به موضع اخیرش در جمع کنشگران حجاب و عفاف خاطرنشان ساخت: زنان متدین و محجبه دارالعباده یزد برای حفظ دین خدا به میدان آمده و اجازه نخواهند داد عده‌ای بخواهند در این زمینه هنجارشکنی کنند.

معاون استاندار تصریح کرد: با مطالعه وصیت نامه شهدا در می‌یابیم که این بزرگواران در وصایای خود همواره بر دو نکته تأکید داشتند که یکی پشتیبانی از، ولی فقیه و دوم حفظ حجاب است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..