لیگ برتر والیبال ایران؛

شهداب نائب قهرمان نیم فصل شد/اولین پیروزی ایفاسرام با سرمربی جدید

در هفته پایانی لیگ برتر والیبال ایران در نیم فصل اول تیم های شهداب یزد و ایفاسرام اردکان در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در جریان سی و ششمین دوره از لیگ برتر والیبال مردان و در چارچوب هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل اول تیم والیبال شهداب یزد در خانه میزبان تیم نیان الکترونیک مشهد بود.

بلند قامتان شهداب در حالی از ساعت ۱۶ روز گذشته یکشنبه چهارم دیماه در سالن اختصاصی خود به مصاف تیم نیان الکترونیک خراسان رفتند که در دیدار قبلی خود برابر پاس گرگان را با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند و در این دیدار که ۱۲۰ دقیقه طول کشید با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند.

شاگردان «محمد رضا تندروان» در شهداب یزد ست اول را زیر سایه تشویق های بی امان هواداران با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ به سود خود به پایان بردند اما در ست دوم این دیدار و بر خلاف ست اول این والیبالسیت های مشهدی بودند که توانستند با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ مقابل میزبان خود به پیروزی دست پیدا کنند.

در ست سوم این دیدار حساس که در مقابل دیدگان بیشمار هواداران شهداب در حال پیگیری بود زرد پوشان یزدی توانستند همچون ست اول و با اختلاف هفت امتیاز یعنی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ این ست را به سود خود به پایان ببرند تا در ست چهارم و در حالی که گویا سورمه ایی پوشان نیان الکترونیک طعم شکست را چشیده بودند با نتیجه مشابه ست سوم که تن به شکست داده بودند یعنی با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ این ست را به میمهمان خود واگذار کنند تا سرنوشت این دیدار حساس در ست پنجم مشخص شود.

اما در ست سرنوشت ساز پنجم بلند قامتان نیان التکرونیک مشهد در تقابل با تشویق های بی امان هواداران شهداب در مقابل سرویس های سرعتی و دفاع های قدرتی بازیکنان شهداب چاره ای جز قبولی شکست ان هم با نتیجه نزدیک ۱۶ بر ۱۴ نداشتند تا با احتساب این ست این دیدار حساس در پایان با نتیجه سه بر دو برای بلند قامتان شهداب به پایان رسد.

اولین پیروزی ایفاسرام با سرمربی جدید

اما در جریان برگزاری آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر والیبال ایران دیگر نماینده استان یعنی ایفاسرام اردکان در سالن غدیر ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود.

بلند قامتان ایفاسرام در حالی در مقابل میزبان خود صف آرایی کردند که در هفته پایانی نیم فصل نیمکت هدایت آنان دستخوش تغیرات شد و یعنی مسئولان باشگاه ایفاسرام سکان هدایت تیم را به «علیرضا طلوع کیان» سرمربی فصل گذشته شهداب یزد که با این تیم عنوان قهرمانی را جشن گرفته بود، سپردند.

بلند قامتان ایفاسرام ست اول را با نتیجه ۲۵ ـ ۲۰ به حریف خود واگذار کردند، اما طلوع کیان که در اولین بازی بعد از حضور خود حاضر به تن دادن شکست آن هم در خارج از خانه نبود تونست با هدایت موفق شاگردانش در سه ست پیاپی با نتیجه ۲۵ ـ ۲۰، ۲۵ ـ ۱۶ و ۲۵ ـ ۲۳ بر میهمان خود غلبه کند تا با احتساب این نتیجه به سه امتیاز این دیدار دست یابند.

 

به گزارش یزدی نیوزبا پایان یافتن نیم فصل اول سی و ششمین دوره از لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم والیبال شهداب یزد، عنوان دار مقام قهرمانی فصل گذشته با ۹ پیروزی و کسب ۲۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و ایفاسرام اردکان دیگر نماینده استان یزد در این لیگ با ۶ پیروزی و کسب ۱۸ امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..