معاون استاندار یزد:

فرمانداران و مدیران شهرستان‌ها برنامه و نقشه راه داشته باشند

معاون استاندار یزد با اشاره به انتظاراتی که از فرمانداران شهرستان‌های استان یزد وجود دارد، گفت: اولین انتظار، داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و چشم انداز و نقشه راه برای اجرای آنهاست.

به گزارش یزدی نیوز، محمدعلی شاه حسینی، در جلسه شورای اداری شهرستان اشکذر با بیان اینکه پیگیری مسائل شهرستانهای استان یزد توسط معاونان استاندار انجام می شود، اظهار داشت: پیگیری مسائل شهرستان، پیگیری مصوبات سفر، ارتباط با استاندار و نماینده مجلس، ارتباط با دستگاه های اجرایی استان و تهران، اشراف بر قوانین بودجه، تکریم ارباب رجوع و … حداقل انتظاری است که از مدیر انقلابی در تراز دولت سیزدهم است.

وی عنوان کرد: تعبیر مدیریت جهادی یعنی اینکه از حداقل امکانات حداکثر استفاده انجام شود و همه مدیران شهرستانها باید این مهم را محقق کنند.

شاه حسینی با بیان اینکه تحول و اصلاح ساختارهای مشکل دار از شعارهای استاندار یزد است، افزود: از هر یزدی که سئوال کنید، مسئله مهم استان را آب می داند اما اکنون خوشبختانه خط پدافندی تامین آب با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان باید در ۹ ماه انجام می شد اما با مدیریت جهادی ظرف سه ماه تامین شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانی استاندار یزد با بیان اینکه ۵۰ درصد وقت و برنامه های مدیران ارشد استا صرف مسئله آب می شود، بیان کرد: انتقال آب خلیج فارس به یزد ۸۰ هزار میلیارد تومان پول نیاز دارد در حالی که اعتبارات عمرانی استان هزار میلیارد تومان و اعتبارات عمرانی کل کشور ۲۰۰ هزار میلیارد تومان است.

وی افزود: این یعنی اینکه اگر همه پروژه های عمرانی استان یزد تعطیل شود، ۸۰ سال طول می کشد تا این پروژه اجرا شود.

شاه حسینی یادآور شد: با تدابیر استاندار یزد، هزینه احداث خط انتقال از دو معدن واگذار شده به دولت تامین می شود و با حضور رئیس جمهور کلنگ احداث این خط به زمین خواهد خورد.

وی همچنین به تشریح برنامه های استاندار در حوزه های نهضت ملی مسکن، محیط زیست، میراث فرهنگی، انرژی خورشیدی و … پرداخت و گفت: به رغم مشکلات و محدودیت ها این موارد در حال پیگیری است.

شاه حسینی با اشاره به انتظاراتی که از فرمانداران و مدیران شهرستانها دارد، عنوان کرد: اولین انتظار، داشتن برنامه کوتاه مدت، میان مدت و چشم انداز همچنین نقشه راه برای اجرای این برنامه هاست.

معاون استاندار یزد با اشاره به اهمیت مدیریت جهادی مدنظر رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: مدیریت جهادی باید چاشنی کار همه مدیران شهرستانها باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه این اقدامات برای مردم است، تصریح کرد: مردم داری و مردم محوری و سعه صدر و تکریم ارباب رجوع باید به شکل جدی مدنظر مدیران ادارات و کارکنان آنها قرار گیرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..