ویژه انتخاباتی:

تلاشهای پشت پرده نماینده یزد برای انتخابات شوراها

برخی خبرها حکایت از تلاشهای پشت پرده نماینده یزد و اشکذر در انتخابات سال آینده برای شوراهای شهر و روستا دارد.

به گزارش یزدی نیوز تابناک نوشت:موسوی بیوکی که عضویت کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی را برعهده دارد طی برگزیده شدن در مجلس شورای اسلامی جلسات متناوبی با اعضای کنونی شورای شهر یزد داشته است.
 این در حالی است که وی به تعدادی از فعالان اصلاح طلب ماموریت داده است که علاوه برشناسایی و ظرفیت پتانسیل های موجود ،نیروهای فعال و کارآمد را برای حضور در این انتخابات آماده نمایند.

او نیر روز گذشته حتی دراولین  نشستن خبری خود گفت:نباید از روی چهره ،عکس های فتوشاپی، هیکل و چیز های دیگر به افراد رای دهند.                    
به گفته وی،مردم شهر های استان باید اول طرح و برنامه ریزی  افراد نامزد شورای شهر  برای چهار سال حضور در شورا ی شهر را بخواهند و مطالعه کنند وبا شناخت کامل به افراد رای دهند .

نماینده مردم یزد و اشکذر در ادامه با اشاره به کاهش نمایندگان شورای شهر مرکز استان از  13 نماینده  به ۱۱ نماینده افزود: ا وظیفه هر ۱۱ عضو شورای شهر برسی طرح ها و ارائه لایحه راهگشای امور شهری   و نظارت هست.
این گفته های نماینده مجلس در حالی بیان می شود طیفی از اصلاح طلبان و حتی فعالان فرهنگی نیز به برخی از نادیده گرفتن وعده های انتخاباتی وی انتقاد جدی دارند.

بخش نظردهی بسته شده است..