پیام تبریک سرپرست هلال احمر یزد به مناسبت روز خبرنگار

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در پیامی با تبریک 17 مرداد ماه روز خبرنگار به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک و از تلاش های آنان تقدیر کرد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در این پیام اظهار داشت : ۱۷مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی هر سال بهترین بهانه است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این مهم را گرامی می داریم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : بی تردید آرامش روحی و روانی جامعه و تنویر افکار عمومی نسبت به حوادث و رخداد ها ، نیازمند تلاش هماهنگ، فراگیر و هدفمند وقایع‌نگارانی  است که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‏دارند و خامه خویش را جز در مسیر مهر و عشق به همنوع  به کار نمی‏گیرند. خبرنگارانی  که قلم را وسیله ای برای ترویج ارزش ها و اصالت اهداف انسانی قرارمی دهند و در این راه پرافتخار همچون پروانه‌ای بی‌پروا خود را بر آتش شمع حوادث زمانه می‌زنند و این آزادگی و بلندی همت، رمز محبوبیت این فن شریف است.

به ویژه خبرنگارانی که با پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز بیش از سایر هم قطاران خود، در معرض آسیب‌ها و مخاطرات حرفه خود قرار دارند. خبرنگارانی که دوشادوش امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر، در خط مقدم مواجهه با بحرانند و یاور همیشگی امدادگران.

احدپور در پایان عنوان کرد : شرافت و بزرگی این حرفه را ارج می نهم و ۱۷ مرداد که یادآور عروج عاشقانه شهدای خبرنگار است را به همه خبرنگاران گرانقدر ایران عزیز و خصوصا همراهان همیشگی جمعیت هلال احمر  تبریک می گویم و امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در راه تسکین آلام بشری، خدمت به نوع بشر و ساختن دنیایی آرام  قدم بردارید.

بخش نظردهی بسته شده است..