استاندار یزد خواستار شد؛

بهبود فضای کسب و کار با صدور یک ماهه تمام مجوز برای سرمایه‌گذاران

استاندار یزد از عزم جدی تیم مدیریتی استان برای بهبود فضای کسب و کار با کاهش فرایند اخذ مجوزهای سرمایه گذاری به ۴۵ روز خبر داد و گفت: باید ساز و کارهای لازم در حوزه سرمایه‌گذاری برای ارائه کلیه مجوزهای مربوط به طرح‌ها ظرف یک ماه پس از ارائه درخواست سرمایه‌گذار و احراز توان مالی و عملیاتی متقاضی فراهم...

«مهران فاطمی» در نشست سرمایه‌گذاری استان به تدبیر اندیشیده در استان جهت کاهش فرآیند اخذ مجوزها از ۱۲۷ به ۴۵ روز اشاره کرد و گفت: دستگاه های استان موظف به پاسخگویی به استعلام ها در مهلت مقرر هستند و پاسخگو نبودن آن ها در این مدت، به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست.

وی در ادامه با اشاره به عزم جدی تیم مدیریتی استان جهت بهبود فضای کسب و کار، اظهار کرد: انتظار بنده در حوزه سرمایه گذاری، ارائه کلیه مجوزهای مربوط به طرح، ظرف یک ماه پس از ارائه درخواست سرمایه گذار و احراز توان مالی و عملیاتی متقاضی است لذا ساز و کارهای لازم برای تحقق این امر اندیشیده شود.

استاندار در ادامه «هدایت»، «حمایت» و «نظارت» را از وظایف دولت در بخش ها و حوزه های مختلف دانست و خاطرنشان کرد: جریان سرمایه گذاری باید به سمت اولویت های استان هدایت شود که این امر با برگزاری جلسات اقناعی با سرمایه‌گذاران و ارائه مشوق‌هایی در این حوزه ممکن خواهد شد.

فاطمی افزود: ساز و کارهای حوزه سرمایه‌گذاری، باید به نفع سرمایه‌گذاری عالمانه و مبتنی بر اولویت های استان باشد.

وی در ادامه بر احصای الگوهای موفق سرمایه گذاری در صنایع پیشرفته و کم آبخواه کشور و فراهم سازی زمینه بازدید سرمایه گذار از این واحدها تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه ایجاد تحول در هر حوزه نیازمند تدابیر عالمانه و جسارت است، گفت: هنر مدیریت و مدیریت تحول گرا به معنی بازگشایی یا خلق مسیر جدید با پیگیری مسائل و موضوعا؛ با نگاه اعتقاد و برنامه ریزی است.

استاندار در پایان با اشاره به تغییر ریل استان به سمت اقتصاد دانش بنیان و مشاهده این تغییر ریل در ارائه تسهیلات، خاطرنشان کرد: مؤید این مهم، پرداخت بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..