نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی

اصناف دولت را برای موفقیت در جنگ اقتصادی یاری دهند

صباغیان: اصناف و بازاریان می‌توانند در جنگ تمام عیار اقتصادی دشمنان در کنار دولت برای پیروزی در این میدان وارد عمل شوند.

به گزارش یزدی نیوز، نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی در نشست با اصناف مهریز افزود: اصناف در حوادث مختلف کشور در کنار مسئولان به نقش خود در خدمت به مردم پیشگام بوده اند و باید این رویه به خصوص برای شکست جنگ اقتصادی تقویت شود.

وی با تبیین راهکار‌های رفع مشکلات اقتصادی مردم و توجه به معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه افزود: رعایت انصاف در شرایط موجود و کمک به اقشارآسیب پذیر جامعه از عرصه‌هایی است که صنوف مومن و قدرشناس کشور می‌توانند نقش موثری در این حوزه داشته باشند.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نقش اصناف در تحولات انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف به خصوص در دوران هشت سال دفاع مقدس نقشی بی بدیل است و علت بسیاری از موفقیت دولت‌ها در ۴۳ سال گذشته به خصوص در خنثی کردن جنگ اقتصادی دشمنان، همکاری و اقدام موثر اصناف و بازاریان است.

رییس اتاق اصناف مهریز نیز با ارائه گزارش در خصوص آخرین وضعیت کسبه و بازاریان شهرستان از پیگیری مشکلات جامعه توسط نماینده این شهرستان قدردانی کرد و افزود: کسبه متدین و فداکار همیشه در راستای اهداف دولت و کشور در صحنه‌های مختلف مشارکت دارند.

قاسم ابویی مهریزی ادامه داد: هم‌اکنون حدود شش هزار نفر در سه هزار واحد صنفی دارای پروانه در شهر و روستا‌های شهرستان مهریز فعالیت دارند و حدود دویست و پنجاه واحد بدون پروانه در این شهرستان وجود دارد که تعدادی به دنبال تمدید پروانه و برخی دیگر پیگیر امور برای کسب مجوز هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..