رئیس شورای شهر یزد:

حق و حقوق کارکنان شهرداری بدون کاهش پرداخت خواهد شد

no-thumbs

رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اعتراضات برخی کارکنان شهرداری یزد به صحبت های مطرح شده در مورد کاهش حقوق و دستمزد آنها گفت: حق و حقوق کارکنان شهرداری بدون کاهش پرداخت می شود.

به گزارش یزدی نیوز، عزیزالله سیفی در جلسه شورای اسلامی شهر یزد ضمن قدردانی از حضور مردم در استقبال از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مردم یزد در استقبال از شهدای گمنام سنگ تمام گذاشتند و حضوری انقلابی و پرشور در مراسم شهدای گمنام دفاع مقدس ‌داشتند.

وی عنوان کرد: پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است در سراسر استان یزد میهمان مردم دارالعباده باشند، با استقبال باشکوه مردم وارد شهر یزد شد و مردم در استقبال از این شهدا سنگ تمام گذاشتند.

سیفی در مورد برنامه های پیش رو در هفته حمل و نقل گفت: با محوریت سازمان حمل و نقل، ضمن رونمایی از ۱۹ اتوبوس درون شهری جدید، اتاق مانیتورینگ در زمینه رصد حمل و نقل اتوبوس ها در سطح شهر به صورت لحظه افتتاح خواهد شد.

رئیس شورای شهر یزد ادامه داد: در هفته حمل و نقل، بهره برداری از جایگاه های اتوبوس در بافت تاریخی خواهیم داشت و همچنین اصلاح جایگاه های اتوبوس در بافت تاریخی و پر رفت و آمد در هفته حمل و نقل رونمایی می شود.

سیفی درباره حضور جمعی از کارکنان شهرداری در جلسه علنی گذشته شورا گفت: به دلیل مکاتبات برخی دستگاه ها، نگرانی در بین کارکنان ایجاد شده بود که با پیگیری های انجام شده اعلام شد کارکنان شهرداری به عنوان نیروهایی که در خط مقدم قرار دارند حق و حقوق آنها بدون کاهش و طبق روال قبل پرداخت خواهد شد وهیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..