شهدای گمنام روی دستان مردم دارلعباده یزد تشییع شدند

۱۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان دارالعباده یزد از فرودگاه تا میدان امیرچقماق به صورت خودرویی و سپس در این محل و در جوار گلزار شهدای گمنام امیرچقماق تشییع شدند.

در طی مراسمی با حضور «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، «مهران فاطمی» استاندار یزد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، جمع کثیری از مردم دارلعباده یزد و سایر مقامات سیاسی و نظامی استان، ۱۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس از فرودگاه تا میدان امیرچقماق به صورت خودرویی و سپس در این محل و در جوار گلزار شهدای گمنام امیرچقماق تشییع شدند.

سردار «حسین زارع کمالی» فرمانده ارشدسپاه الغدیر در این مراسم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی به دلیل پاسداری از خون شهدا مهم و حساس است و اگر می‌خواهیم در مسیر شهدا و ولایت قدم برداریم باید ویژگی شهدا را شناخته و به آن عمل کنیم.

سردار زارع کمالی تبعیت از امامین انقلاب، بصیرت و حضور به موقع در میدان را مهمترین ویژگی شهدا دانست و افزود: یاد شهدا باید در تمام کوچه ها و خیابان های شهر زنده بماند.

به گزارش یزدی نیوز، مراسم تدفین پیکر مطهر پنج شهید در مرکز استان یزد ششم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) برگزار می‌شود.

تاکنون ۱۶۵ شهید گمنام در ۸۵ یادمان استان یزد تدفین شده‌اند و با شهدایی که در روزهای آینده تدفین می‌شوند، این تعداد به ۱۸۰ شهید افزایش می‌یابد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..