معاون استاندار یزد:

اجازه نخواهیم داد کشف حجاب در استان عادی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت:برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

«علی اکبر عزیزی» در جمع کنشگران حوزه عفاف و حجاب، با بیان اینکه عفاف و حجاب از اصول اساسی دین مبین اسلام است گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، علنی، آشکار و شفاف بوده و امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تحت الشعاع قرار دادن این مهم به کار گرفته فعالیت شجاعانه شما فعالان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: برخی دنبال عادی سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام میکنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهم داد کشف حجاب عادی شود.

عزیزی تصریح کرد: ما علاوه بر دِین شرعی نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می شوند، گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می شود جاهل هستند و نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.

وی اضافه کرد: گروه دوم غافل هستند که البته این غفلت توام با جهالت بوده و نمی دانند که بی حجابی چه تبعاتی برای آنان دارد و دقیقا زمانی متوجه می شوند که دچار مشکل شده و بخش عظیمی از حیثیت خود را از دست داده اند.

عزیزی تصریح کرد: دسته سوم معاند هستند که برای لجبازی با دین یا مسئولین دست به کشف حجاب می زنند و معاندانه رفتار می کنند.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تاکید و ابراز کرد: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

گفتنی است، کارگاه آموزشی تربیت کنشگران حوزه عفاف و حجاب با عنوان «فانوس»، امروز و فردا با حضور فعالین این عرصه در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای یزد برگزار می شود.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..