استاندار یزد در جریان کشف بزرگترین محموله شیشه کشور:

پلیس موادمخدر استان یزد از موفق ترین پلیس های کشور است

استاندار یزد گفت: انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از موفق ترین پلیس های کشور است و با همکاری اطلاعاتی و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بزرگترین محموله شیشه کشور در یزد کشف شد.

«مهران فاطمی» در حاشیه بازدید از کشفیات اخیر پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فراجا، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده توسط ماموران پلیس، شاهد امنیت مطلوبی در سطح جامعه هستیم.

وی ضمن اشاره به موفقیت ها و کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر در مبارزه با قاچاقچیان افیونی، ادامه داد: با همکاری اطلاعاتی و تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر، محموله ۷۳۰ کیلویی شیشه که بزرگ ترین محموله شیشه در سطح کشور است، در استان یزد کشف شد.

فاطمی با بیان این که نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد از موفق ترین پلیس های کشور است، افزود: از زحمات فرمانده و ماموران پلیس استان یزد که در راه برقرای امنیت مطلوب به صورت مجاهدانه تلاش می کنند قدردانی می کنم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس یزد، فاطمی در پایان گفت : حضور پلیس در جامعه، برای مردم آرامش بخش است و خدمات و کارهای خوب و مهم پلیس دیده می شود و مردم قدردان زحمات ماموران فراجا هستند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..