رئیس شورای شهر یزد تاکید کرد؛‌

گره‌گشایی از گره‌های ترافیکی شهر یزد با اصلاح هندسی تقاطع‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از شهردار و معاونت معماری و شهرسازی وی خواست تا اصلاح تقاطع‌های هندسی شهر را برای بازگشایی گره مشکلات ترافیکی در اولویت قرار دهند.

«عزیزالله سیفی» در یکصد و سومین جلسه علنی شورا گفت: از زمان شیوع کرونا به دلیل همه گیر شدن ویروس، استفاده از وسایل نقلیه عمومی کاهش یافت و به دنبال آن مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند و در نتیجه وجود وسایل نقلیه فراوان موجب ترافیک عمومی سطح شهر شده است.

وی با بیان این که طرح رینگ شهری در شمال شرق شهر یزد در حال اجراست و با تکمیل آن کمک شایانی به حل مشکلات ترافیکی خواهد کرد، افزود: از شهردار و معاونت معماری و شهرسازی انتظار می‌رود اصلاح تقاطع های هندسی شهر از جمله تقاطع صاحب الزمان، میدان ریاضی و موارد مشابه را در اولویت قرار داده تا گره مشکلات ترافیکی در سطح شهر باز شود.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، سیفی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی طرح ترافیکی به شورای ترافیک استان ارسال شده که خوشبختانه اکنون در دستور کار این شورا قرار گرفته و بخشی از طرح‌ها از جمله زیرگذر صاحب الزمان و اصلاح طرح میدان ریاضی تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پایان گفت: امید است با اجرایی شدن چنین طرح هایی و اصلاحات هندسی لازم، همچنین استفاده بیشتر از وسایل نقلیه عمومی شاهد بار ترافیکی سنگین در نقاط مختلف سطح شهر نباشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..