بازدید جمعی از مدیران ارشد راه آهن از بندرخشک پیشگامان

مدیران کل ایمنی و نظارت بر شبکه و سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از بندرخشک پیشگامان بازدید کردند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، در این بازدید که با حضور علیرضا خراسانی، مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه، مرتضی جعفری مدیرکل سیر و حرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و همچنین داودی مدیرکل و سامعی معاون فنی و زیربنایی راه آهن استان یزد صورت گرفت، حاضرین از نزدیک با فعالیت های صورت گرفته در بندرخشک پیشگامان آشنا شدند.

ایستگاه ریلی رخش، مسیر تکمیل شده حد فاصل ایستگاه رخش و ایستگاه بندرخشک، خط اختصاصی چهار کیلومتری بندرخشک و شانتینگ یارد( ترمینال ریلی) از جمله بخشهای بندرخشک پیشگامان بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 در این دیدار رضایی، مدیرعامل بندرخشک پیشگامان با تشریح اقدامات صورت گرفته در بخش ریلی در بندرخشک گفت: این شرکت با سرمایه گذاری مردم در قالب تعاونی توانسته است به عنوان اولین بندرخشک تعاونی کشور به شبکه ریلی سراسری وصل گردد.

وی افزود: در حال حاضر اقدامات لازم برای ساخت سکوهای تخلیه و بارگیری در دست اقدام است و به زودی تحویل می گردد و امکان بارگیری ریلی فراهم می آید. گفتنی است در این دیدار در خصوص همکاری های بندرخشک پیشگامان و راه آهن جمهوری اسلامی ایران بحث و تبادل نظر شد.

شایان ذکر است بندرخشک پیشگامان با مجوز هیئت دولت نخستین بندرخشک تعاونی در ایران است که به شبکه ریلی کشور متصل است و امکان حمل و جابه جایی کالا را برای تجار و بازرگانان با قیمت مناسب فراهم کرده است.

بخش نظردهی بسته شده است..