امام جمعه یزد:

مسئولان در حل مشکلات مردم تسریع کنند/پرچم ایران پرچم خداجویی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به مشکلات مردم گفت: مسئولان در حل مشکلات مردم تسریع کنند و خود را درگیر کاغذبازی ها نکنند.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه اظهار داشت: دشمنان برای ما خواب هایی دیده اند و می خواهند انسان را به درجه ای برسانند که در اسفل السافلین بمانند و از فکر و استعداد خود استفاده نکند و به جای آن، فساد و فحشا را در انسان تقویت کنند.

ناصری اظهار داشت: حال که می بینند کشور ما رشد کرده و احکام و دستورات خدا را انتخاب کرده و زیر بار بردگی و بندگی آنها نمی رود و به دنبال عزت و بزرگی است و این عزت را از خدا می خواهد، این شرایط را بر نمی تابند و در صدد این هستند که ما مدام محتاج آنها باشیم.

وی تصریح کرد: مومن اجازه ندارد که زیر بار ذلت برود و ذلت‌پذیر باشد و مسیری که ما طی می کنیم باید راه عزت باشد زیرا خدا انسان را در بهترین شرایط خلق کرده و بهترین نعمات را به او داده است.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد: اسکتبار ستیزی که مرام امام حسین(ع) برای همین است که انسان خود را رشد بدهند و به دور از وابستگی به حیات شرافتمندانه و عزتمندانه خود ادامه دهند.

وی با اشاره به تحریم هایی که دشمن علیه ما انجام داده است، افزود: آنها گمان می کردند با تحریم ها، به آنها محتاج می شویم و به بنده و برده آنها تبدیل خواهیم شد اما دیدند که در علوم پزشکی، صنایع دفاعی و نظامی، نانو فناوری و … به پیشرفت های جدی رسیده ایم.

ناصری با بیان اینکه دشمن از پیش پا افتاده ترین کالاها گرفته تا انسانها را تحریم کرده اند، اظهار داشت: این نهایت ظلم دشمن است اما ایران اسلامی و مردم آن ایستادند و با ایمان به خدا و تبعیت از رهبری این مسیر سخت را سپری کردند.

وی افزود: کشور ما امثال قاسم سلیمانی بسیار دارد و اسلام و قرآن دینی که امروز ما پرچمدار آن هستیم، باید استوار بماند زیرا این پرچم عزت، شرف، استقلال، انسان دوستی و خداطلبی است.

ناصری با بیان اینکه همه کشورها علیه ما دست به دست هم داده اند، تصریح کرد: دشمن امروز با هجمه های تبلیغاتی دروغ های بسیاری را رسانه ای می کنند تا مردم را دچار سردرگمی کند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه ملت ما خوشبختانه گوش به فرمان رهبری و بیدار بود، افزود: مردم می دانند که اینها برای ایران فساد، کفر و بی دینی برای ایران می خواهند و ایران قوی نمی خواهند بلکه ایران نوکر آمریکا می خواهند.

وی اظهار داشت: توصیه من این است که مردم به بصیرت خود بیفزایند و در این مسیر مراقبت کنند زیرا دشمن از هر راهی وارد می شود و در هر برهه ای به شکلی در صدد فریب اذهان عمومی بر می آید.

ناصری ادامه داد: دشمن میلیارد دلار برای این اقدامات هزینه کردند اما مردم باید مراقب باشند که دشمن سر آنها کلاه نگذارد و با فریب و نیرنگ، آنها را به خیابانها نکشانند و دشمن نیز بدانند که مردم ایران همین ۵ هزار و ۱۰ هزار نفر نیستند بلکه ملت ایران ۷۰ میلیون نفرند که همه اکثریت قریب به اتفاق آنها انسانهای معتقد و دین مداری هستند.

وی تصریح کرد: مجلس نیز باید در برابر این دشمنان بایستد و پاسخ آنها را بدهد و به آنها بفهماند که ایران جای اوباش گری نیست.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: آمریکایی ها در طول این چند دهه هر چه تلاش کردند، توطئه های آنها جواب نداد به همین دلیل جبهه اقدام خود را به سوریه و عراق و ترکیه برد اما آنها نیز فهمیدند که آمریکا شیطان بزرگ و دروغگوی بزرگ است و تلاش می کند با انداختن ملت ها به جان یکدیگر، به نفع خود بهره برداری می کند.

وی افزود: حقه بازی و دغل بازی آمریکا تازگی ندارد و سالهاست که به این شکل عمل می کند اما ما باید بصیر و آگاه باشیم و با دشمن شناسی توطئه های آنها را نقش برآب کنیم.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تسریع مسئولان نسبت به رسیدگی به مسائل مردم تاکید کرد و گفت: از کاغذبازی ها دور باشید و کار مردم را وارد چرخه اداری نکنید و با هماهنگی و تعامل و همدلی و توکل بخدا و در سایه ولایت دست به دست یکدیگر دهید و اسلام را قدرتمند کنید و ایران اسلامی را به پیش ببرید.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..