استاندار یزد در بازدید از غرفه جهاددانشگاهی در هفته پژوهش یزد:

نگاه جهاددانشگاهی، نگاهی جهادی به حوزه علم و فناوری است

استاندار یزد ضمن بیان اینکه نگاه جهاد دانشگاهی، نگای جهادی به حوزه علم و فناوری است، گفت: مجموعه جهاد دانشگاهی یزد، مجموعه ای فوق‌العاده پویا است که دستاوردهای بسیار ارزشمندی را به نام استان یزد کسب کرده است.

«مهران فاطمی» در جریان بازید از غرفه سازمان جهاددانشگاهی استان یزد در محل نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان، در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته پژوهش گفت: هفته پژوهش امسال هم بسیار پررونق است و از همین جهت جلسات متعددی به دبیری دانشگاه یزد شکل گرفته و با همکاری بسیار خوب دستگاه‌ها و دانشگاه‌های مختلف استان اجرای برنامه‌های متعددی در این حوزه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از این برنامه‌ها برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش است، افزود: این نمایشگاه به‌ عنوان ویترین علم و فناوری برای ارائه دستاوردهای یک‌ساله حوزه دانش بنیان‌ها و پژوهشگران است که هم اکنون در حال ارائه است.

مقام ارشد اجرایی استان در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله علم و فناوری یکی از مهم‌ترین رویکردهای توسعه استان و یکی از دو بالی است که استان به آن برای توسعه نیاز دارد لذا اهتمام استان برای اوج‌گیری نظام در این حوزه برگزاری جلسلات به‌ صورت روزانه و هفتگی بوده و به جد این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

فاطمی در خصوص نقش جهاددانشگاهی در تحقق شعار سال با توجه به ظرفیت‌هایی که از آن برخوردار است، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی در حوزه دانش بنیان‌ها یکی از مجموعه‌هایی که بسیار موفق است چرا که نگاه جهاد دانشگاهی، نگاهی جهادی در حوزه علم و فناوری است.

استاندار یزد در پایان ضمن قدردانی از مجموعه جهاد دانشگاهی استان، افزود: مجموعه جهاد دانشگاهی، مجموعه‌ای فوق‌العاده پویا است که دستاوردهای بسیار ارزشمندی به نام استان یزد به دست آورده و آن قدر این مجموعه در حوزه علم و فناوری فعال است که اگر بخواهد محصولات و دستاورده های خود را به نمایش بگذارد نیاز به یک نمایشگاه مستقل دارد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..