استاندار یزد در جمع فن بازارها مطرح کرد؛

فن بازارها حلقه مفقوده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور

استاندار یزد فن بازارها را یکی از حلقه‌های مفقوده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور دانست و گفت: یکی از مشکلات اصلی شرکت های دانش بنیان مسائل مربوط به بازار است که باید بیش از پیش به این مقوله توجه شود.

«مهران فاطمی» در نوزدهمین نشست سراسری فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی کشور که به مدت دو روز در محل تالار خیام هتل صفاییه یزد برگزار شد فن بازارها را یکی از حلقه های مفقوده زیست بوم نوآوری و فناوری کشور دانست و گفت: یکی از مشکلات اصلی شرکت‌های دانش‌بنیان مسائل مربوط به بازار است که باید بیش از پیش به این مقوله توجه شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم توسعه فن بازارها و تاثیر آن بر فعالیت های نوآوری و فناوری افزود: رویکرد اقدامات و فعالیت ها باید در راستای افزایش قابل توجه سهم محصولات دانش بنیان و فناور پایه در بازار ملی باشد.

فاطمی افزود: امید است در پرتو تشکیل شبکه فن بازار و برگزاری سلسله نشست‌های آن، اهداف و برنامه‌ریزی‌های حوزه فناوری و نوآوری بیش از پیش محقق شود.

مقام ارشد استان در بخش دیگری از سخنانش به موضوعات مطرح شده پیرامون لزوم احصای نیازهای فناورانه دستگاه ها و حل آن ها با نگاه علمی و مبتکرانه توسط تیم های مرتبط اشاره و اضافه کرد: کلیه دستگاه های استان موظف به انتخاب یک مشاور یا دستیار حوزه دانش بنیان شده اند که ما آمادگی ارائه آموزش های لازم به این افراد را داریم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی در پایان با تاکید بر اینکه از تمامی ظرفیت های قانونی موجود به ویژه قانون جهش تولید دانش بنیان جهت توسعه فن بازارها استفاده خواهیم کرد افزود: ما خواستار افزایش ظرفیت استان یزد در طرح توانمندسازی شغلی صدف هستیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..