نایب‌رئیس شورای شهر اردکان مطرح کرد؛

شورای ترافیک عامل تاخیر در ساماندهی ورودی اردکان

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به وضعیت نامناسب ورودی این شهر از سمت بلوار شهید بهشتی، عامل تاخیر در ساماندهی و زیباسازی این ورودی را شورای ترافیک استان خواند.

«مصطفی خوش‌گفتار» در نشست صحن علنی شورای اسلامی شهر اردکان با اشاره به وضعیت نامناسب بلوار آیت‌الله شهید بهشتی (ره)، خواستار تسریع در اجرای طرح ساماندهی این بلوار شد.

وی مطرح کرد: ورودی‌های شهر اولین فضای نظری در مواجهه با شهر هستند و مسافرین اولین برداشت‌شان نسبت به شهر و شهروندان بر اساس مشاهده ورودی‌های شهر شکل می‌گیرد.

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر اردکان علت تأخیر در اجرای این طرح را عدم تعامل شورای ترافیک استان عنوان کرد و افزود: شورای ترافیک استان گاهی به‌جای همکاری با شهرداری و شورای شهر برای اجرای طرح‌ها، خود موجب تأخیر در اجرای آنها می‌شود.

خوش گفتار ابراز امیدواری کرد با توجه به اهمیت این موضوع، روند ساماندهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت بلوار شهید بهشتی سرعت گیرد و تا پیش از عید نوروز به پایان برسد.

عضو شورای اسلامی شهر اردکان در بخش دیگری از صحبت‌های خود از ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری خواست در زمان باقی‌مانده، برنامه‌های نوروز را مورد پایش و بازنگری قرار دهد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر اردکان، خوش گفتار با بیان این که کشف و بررسی ظرفیت‌ها و نواقص ارائه خدمات یکی از تأثیرات پایش و بازنگری است، اظهار کرد: ارتقای سطح خدمات در مدیریت شهری مستلزم بررسی همه‌جانبه و رفع چالش‌های اجرای کار است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..