یزد، جزو استان‌های سرآمد در زیرساخت‌های ورزش کارگری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان: خوشبختانه استان یزد از لحاظ زیرساخت ورزش کارگری، یکی از استان‌های سرآمد کشور محسوب می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا فلاحتی در جلسه هیأت اجرایی مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگری استان گفت: زیرساخت‌های بوجود آمده در حوزه ورزش کارگری استان یزد، نتیجه تلاش ها، زحمات و وقت گذاشتن‌های مدیران و دست اندرکاران در طول سالیان گذشته بوده است

وی افزود: در سال جاری با بهره برداری از استخر مجموعه ورزش کارگران اردکان و افتتاح زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی ابرکوه، سرانه ورزش کارگری در استان توسعه یافته است.

فلاحتی با اشاره به برگزاری دو رویداد ورزش کارگری کشور در سال جاری به میزبانی استان یزد اظهار داشت: با راه اندازی مجموعه رفاهی کارگران تا پایان سال در مرکز استان و افزایش امکانات اقامتی، قطعا استان یزد می‌تواند میزبان خوبی برای کارگران کشور در مسابقات گوناگون و رشته‌های ورزشی مختلف باشد.

وی با بیان اینکه ۱۰ مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: اقدامات خوبی برای تخصیص زمین در برخی شهرستان‌های فاقد مجموعه‌های ورزش کارگری صورت گرفته و احداث اماکن ورزش کارگری در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب اداره کل ورزش و جوانان استان با مجموعه‌های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارگران استان و هیأت ورزش کارگری، پیشرفت و توسعه ورزش به خصوص در بین جامعه کارگری را مرهون تلاش‌های صورت گرفته و همراهی‌های چندجانبه عنوان کرد.

در پایان این مراسم از زحمات مسعود شریعتی مدیرکل سابق اداره کل ورزش وجوانان استان و عماد تشکری سرپرست سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..