رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور مطرح کرد؛

هلال احمر ایران جزو ۵ کشور برتر جهان/ارائه ۱۸۰ میلیارد تومان خدمات حمایتی از ابتدای امسال

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور از ارائه بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو و تجهیزات در قالب خدمات حمایتی توسط سازمان داوطلبان از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

«وحید سلیمی»  در همایش تجلیل از جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد که در سالن همایشهای این اداره کل برگزار شد، گفت: سرمایه‌های اصلی جمعیت هلال احمر، داوطلبان هستند و اگر هلال احمر ایران جزو پنج کشور برتر جهان است قطعاً جز با فعالیت و تلاشهای داوطلبان و امدادگران این جمعیت محقق نمی‌شد.

وی ضمن گرامیداشت چهاردهم آذرماه روز جهانی داوطلب، اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های سازمان داوطلبان، اشاعه فرهنگ داوطلبی است که عملکرد موفق داوطلبان در این موضوع بسیار تاثیرگذار است.

سلیمی عنوان کرد: جذب کمک‌ها و مشارکتهای مردمی، دومین ماموریت سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر است که در قانون مدیریت بحران مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسئول ارائه خدمات حمایتی را دیگر ماموریت این سازمان خواند و گفت: خوشبختانه در این حوزه نیز از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱۸۰ میلیارد تومان کمک هزینه دارو و تجهیزات به جامعه هدف سازمان ارائه شده است.

«مهران فاطمی» استاندار یزد نیز که در این همایش به عضویت سازمان داوطلبان هلال احمر و ملبس به لباس داوطلبی شد، با اشاره به مشارکت بالای جمعیت هلال احمر در سوانح و حوادث مختلف استان مانند حادثه تلخ قطار مسافری مشهد – یزد و سیل تابستان امسال، بیان کرد: تمام قد به ساحت داوطلبان هلال احمر ادای احترام می‌کنم.

«محسن حرازی زاده» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این همایش گفت: داوطلبان باید به جایگاه خود که کمک به همنوع است، افتخار کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که با سازماندهی، هماهنگی و ارائه آموزشهای بیشتر فعالان حوزه جمعیت هلال احمر بتوانند منشاء خیر و خدمات بیشتری به همنوعان خودشان باشند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..