گلایه یزدیها از افزایش عوارض نوسازی

عضو شورای اسلامی شهر یزد از گلایه مردم در خصوص افزایش عوارض نوسازی خبر داد و بر ضرورت بررسی کمیسیون بودجه و نظارت شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد.

«محسن ابوترابی» در نود و نهمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت:‌ افزایش نرخ معاملاتی توسط دارایی و اخیرأ با توجه به ابلاغ قانون درآمد پایدار که در این قانون هم ارزش معاملاتی از یک و نیم به دو و نیم درصد رسیده است موجب شده عوارض نوسازی چند برابر افزایش و مردم را دچار مشکل کند و این موضوع یکی از گلایه های مردم در مناطق مختلف شهر می باشد.

وی افزود: افزایش عوارض در برخی زمینه ها بی رویه و غیرقانونی است و ضرورت دارد شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد برای حل این تدبری بیاندیشند.

عضو شورای اسلامی شهر در ادامه خاطرنشان کرد: باید برای رفع این مشکل و گلایه مردم علاوه بر پیگیری های قانونی که ابلاغ شده است، شورای اسلامی شهر آن قسمت که مرتبط با اختیار خودش است را نیز کاهش دهد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، ابوترابی در پایان گفت: شورا در بهای برخی خدمات امکان کاهش دارد که ضرورت دارد کمیسیون بودجه و نظارت این موضوع را بررسی و پیشنهاد کاهش خود را به جلسه شورا إرائه دهد تا در شورای شهر کاهش آن به تصویب برسد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..