استاندار یزد:

عملکرد روابط عمومی دستگاه‌ها رصد و ارزیابی می‌شود

استاندار یزد بر رصد و ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه ها در حوزه انعکاس اخبار مجموعه و پاسخگویی به شبهات و رسانه ها در طی یکسال اخیر تاکید کرد و گفت: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری، محتواهای تولید شده را به صورت کارشناسی و علمی تحلیل و گزا...

«مهران فاطمی»  در نشست شورای اطلاع رسانی استان یزد ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های انجام شده در حوزه اطلاع رسانی توسط دستگاه ها و رسانه‌ها، گفت: با توجه به حجم بالای فعالیت‌های رسانه‌ای دشمنان علیه دولت‌ها در جهت ناکارآمد نشان دادن نظام و مایوس سازی مردم، باید اطلاع رسانی در خصوص اقدامات و فعالیت های دولت تقویت شود.

وی در ادامه بر رصد و ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه ها در حوزه انعکاس اخبار مجموعه و پاسخگویی به شبهات و رسانه ها در طی یکسال اخیر تاکید و اظهار کرد: در این راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری، محتواهای تولید شده را به صورت کارشناسی و علمی تحلیل و گزارش مربوط به آن را برای ارائه به شورای اطلاع رسانی تهیه کنند.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش به لزوم ارتقاء دانش و مهارت مسئولین روابط عمومی دستگاه ها اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه باید با بهره گیری از دانش روز، آموزش‌های کارآمد و موثری برای ارتقاء سطح اطلاع رسانی هنرمندانه در استان ارائه شود.

فاطمی در پایان بر تشکیل سه کمیته «رصد و پایش فضای رسانه ای استان»، «تولید محتوا» و «شبکه توزیع» تاکید و خاطرنشان کرد: بر این اساس پس از رصد و پایش فضای رسانه ای از سطوح ملی تا روستاها، متناسب با موارد احصا شده تولید محتوا شده و توسط رسانه ها و ادارات مربوطه منتشر خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..